Editie de colectie MADE IN ROMANIA

BUCURESTI - 7 iulie 2006

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Cine suntem? Care sunt valorile noastre? Unde ne aflam in acest moment? - sunt intrebari ce isi cauta din ce in ce mai des raspuns. Tot mai multi specialisti incearca sa faca o radiografie a Romaniei si sa descopere acele puncte care ne diferentiaza de celelalte natiuni. Misiunea este una aproape sisifica. Sondajul realizat de CURS impreuna cu Jurnalul National a facut un mic pas in acest sens. Rezultatele acestui sondaj sunt extrem de spectaculoase si le puteti citi in Editia de Colectie a Jurnalului National de luni, 10 iulie a.c.

Din cuprins:
Principalele atitudini specifice romanilor, asa cum au fost nominalizate in sondaj sunt: dorinta de imbogatire peste noapte este (cea mai importanta) , resemnarea, dorinta de a reusi cu orice pret, chiar dincolo de lege. Acest lucru se vede atat in societatea de astazi cat si prin imaginea de “cei trei care au speriat vestul” pe care o au romanii in afara. Dar elementele ce spun cel mai mult despre noi se regasesc chiar in proverbele noastre. Astfel, romanii considera ca urmatoare afirmatie: “ Face haz de necaz” li se potriveste: foarte mult – 42%, mult – 43%, putin – 8% si foarte putin – 2%. La afirmatia: Sa moara si capra vecinului 43% dintre respondenti s-au regasit “foarte mult”, 40% “mult” si doar 3% “putin”.

Despre Jurnalul National

Daca v-am trezit interesul pentru subiect dar si pentru o dezbatere pe cinste, va asteptam luni 10 iulie la Casa Capsa, la orele 19:00, cu invitati, romani de soi, printre care se numara Marie Rose Mociornita, Stefan Liute, Florin Iaru si Nora Iuga.

Pentru confirmari de participare si/sau informatii suplimentare contactati:
JURNALUL NATIONAL
Eliza Dumitrescu
Redactor, Departamentul Constructie de Marca
M: 0746 146 100
eliza.dumitrescu@jurnalul.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/jurnalul-national2/editie-de-colectie-made-in-romania