Două campanii JYSK obțin distincția GOLD în Community Index

BUCURESTI - 6 noiembrie 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Retail, CSR

Două campanii sociale realizate de JYSK au obținut distincția GOLD în ranking-ul Community Index 2020, realizat de agenția The Azores Sustainability & CSR Services. Cele două campanii premiate sunt „Am nevoie de tine”, desfășurată împreună cu Hope and Homes for Children România, și „Cunoaște-ți campionii”, realizată alături de Comitetul Național Paralimpic Român.

JYSK Community Index

JYSK Community Index

 Ne onorează locul obținut în index, cu atât mai mult cu cât metodologia ranking-ului se bazează pe niște indicatori foarte exacți, care arată nu doar cât de mediatizată este o campanie, ci și ce impact a avut asupra beneficiarilor pe termen mediu și lung. 

Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria

Două campanii sociale realizate de JYSK au obținut distincția GOLD în ranking-ul Community Index 2020, realizat de agenția The Azores Sustainability & CSR Services. Cele două campanii premiate sunt „Am nevoie de tine”, desfășurată împreună cu Hope and Homes for Children România, și „Cunoaște-ți campionii”, realizată alături de Comitetul Național Paralimpic Român.

Community Index este primul și singurul index al programelor şi proiectelor derulate de companiile din România pentru a investi în comunităţi, care are misiunea de a evidenția proiectele de CSR cu o performanţă ridicată.

Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria, a declarat: “Suntem bucuroși că cele două campanii JYSK sunt un model de best practice pentru investiția companiilor în comunitate. Ne onorează locul obținut în index, cu atât mai mult cu cât metodologia ranking-ului se bazează pe niște indicatori foarte exacți, care arată nu doar cât de mediatizată este o campanie, ci și ce impact a avut asupra beneficiarilor pe termen mediu și lung. Mai mult decât atât, acești indicatori reprezintă un ghid foarte util pentru toate companiile care vor să demareze proiecte pentru comunități. Toți colegii care s-au implicat în cele două campanii au făcut-o din suflet, pentru că au înțeles cât de important este ca fiecare dintre noi să se implice și pentru că au crezut în cele două cauze”.

Raising Awarness

Campania “Am nevoie de tine”, realizată de JYSK și Hope and Homes for Children România în beneficiul copiilor din orfelinate, a obținut distincția GOLD la categoria Creşterea nivelului de conştientizare / Raising Awareness. Desfășurată în luna iunie 2019, campania a atras atenția asupra copiilor din orfelinate și a nevoii de a înlocui orfelinatele de tip vechi cu case de tip familial. Zece artiști s-au reunit sub numele de Friends of Hope și au cântat piesa “Am nevoie de tine”, devenind vocea copiilor din orfelinate. Versurile și muzica piesei au fost compuse de Alex Bratu. 

Vorbim de peste 20 de ani despre trauma și abuzul fundamental la care sunt supuși copiii instituționalizați, prin lipsa iubirii. Dar nu am spus-o niciodată prin cântec. Le suntem recunoscători prietenilor de la JYSK România pentru că susținerea lor a luat o formă atât de sensibilă, cu o putere atât de mare de a ajunge la sufletul oamenilor, potențiali donatori. Mulțumim, JYSK România, mulțumim Alex Bratu și celor zece artiști pentru ceea ce le-au dăruit copiilor din orfelinate - o voce”,  a declarat Robert Ion, Director de Fundraising și Comunicare, Hope and Homes for Children România.

Active Living

Tot distincția GOLD, de data aceasta la categoria Active Living, a primit campania “Cunoaște-ți campionii”, realizată de JYSK și Comitetul Național Paralimpic Român. Campania s-a desfășurat în luna octombrie 2019, cu ocazia lansării noului site al Comitetului Paralimpic Român, și a prezentat echipa de goalball a României și patru sportivi paralimpici care se pregătesc pentru Jocurile Paralimpice de la Tokyo. 

“<> este o platformă minunată de prezentare a atleților care au șanse să se califice la Jocurile Paralimpice de la Tokyo. Sportul paralimpic nu se bucură de sprijinul mass media, care este atât de important în motivarea sportivilor și prin care putem arăta eforturile pe care le depun sportivii pentru a obține rezultate bune. JYSK, ca sponsor principal, a revoluționat în ultimii ani felul în care Comitetul Național Paralimpic Român este prezentat în presă, iar sprijinul și sfaturile lor sunt de neprețuit. JYSK a creat noul nostru site, cu un design cu totul nou, care oferă modalități excelente de a comunica activitățile noastre naționale și internaționale. Profesionalismul și expertiza lor ne-au ajutat să atingem un nou nivel în atragerea persoanelor cu dizabilități către sportul paralimpic și în prezentarea sportivilor talentați din toate ramurile”, declară Sally Wood Lamont, Președintele Comitetului Național Paralimpic Român.

Despre Community Index

Pentru ranking-ul din 2020 au fost analizate peste 800 de inițiative de la 350 de companii. Proiectele înscrise au fost analizate conform unui scorecard care a avut în total 43 de indicatori, aliniaţi la cele mai importante standarde sau referinţe internaţionale din domeniul investiţiilor în comunităţi: The LBG Framework, International Finance Corporation - Strategic Community Investment Guide și GRI Sustainability Reporting Standards (GRI Standards).

Alina Liciu (Managing Partner, The Azores Sustainability & CSR Services) declară: „Community Index are ca obiective principale creșterea nivelul de performanţă pentru tot mai multe proiecte de investiţii în comunităţi, prin stabilirea unei baze de date de bune practici și încurajarea unui dialog continuu între membrii comunităţilor şi companiile interesate să investească. Totodată, dorim să încurajam inovaţia şi know-how-ul de calitate prin promovarea unor standarde internaționale de măsurare a impactului pe care îl au aceste proiecte în societate, care se pot dovedi foarte utile în îndeplinirea celor 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD)”.

Rezultatele indexului au fost publicate în anuarul Community Index Magazine și pe site-ul CommunityIndex.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/jysk-romania-srl/doua-campanii-jysk-obtin-distinctia-gold-in-community-index