Tehnici de vanzari pentru firme de constructii

BUCURESTI - 12 mai 2004

Comunicat tip General in Afaceri

Kinecto Permission Marketing a prezentat solutii si sfaturi practice pentru vanzari in domeniul constructiilor la conferinta "Cat de costa (sa pierzi) un client?" din cadrul Construct Expo 2004.

Tehnici de vanzari pentru firme de constructii

Kinecto Permission Marketing a sustinut saptamana trecuta in cadrul Construct Expo 2004 un seminar cu tema „Cat te costa (sa pierzi) un client?”, in cadrul caruia a prezentat solutii de suport al vanzarilor pentru firmele de constructii, dar si sfaturi practice pentru a creste efectele participarii la targ.

Seminarul a sustinut folosirea unor tehnici simple, dar eficiente de sprijin al vanzarilor directe, bazate pe o mai buna administrare a relatiilor existente, luand in calcul specificitatile industriei de constructii.

Firmele prezente au agreat ca parcurgerea celor patru pasi prezentati - centralizarea relatiilor existente, crearea unui set de proceduri pentru transformarea oricarui contact intr-o relatie pe termen lung, implementarea unui program de contact permanent cu toate relatiile si masurarea si imbunatatirea continua – asigura o crestere organica, independent de rezultatele altor actiuni de marketing.

Kinecto Permission Marketing este o companie specializata in conceperea si implementarea de programe de comunicare si loializare pentru firme din domeniul business-to-business si pentru retaileri mijlocii si mari.
http://www.kinecto.ro

Despre KINECTO

Construct Expo este o expozitie internationala de materiale, echipamente, instalatii si unelte pentru constructii gazduita intre 5-9 mai a.c., in cadrul Complexului Expozitional Romexpo. Anul acesta Construct Expo a reunit 915 firme participante din 22 de tari, care au expus pe o suprafata de 50.250 mp.
http://www.constructexpo.ro
Oana Solca
oana@kinecto.ro