Lantul de magazine La Fourmi se relanseaza

BUCURESTI - 17 octombrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Lantul de magazine La Fourmi aniverseaza in perioada 19.10 – 01.11.01, 12 ani de existenta pe piata romaneasca

Lantul de magazine La Fourmi se relanseaza

Activitatea La Fourmi a inceput in anul 1993, cand un grup de investitori a avut initiativa, prima de acest gen la acel moment, sa ofere consumatorului bucurestean o experienta noua de cumparare, inaugurand in zona Piata 1 Mai din Bucuresti primul supermarket alimentar.

In prezent La Fourmi este un lant de magazine de proximitate, ce detine un numar de 11 centre comerciale amplasate in Bucuresti si in zonele limitrofe, preponderent in zonele in care se inregistreaza un aflux mai mare de clienti, iar solicitarile acestora se indreapta catre un comert modern, de calitate.
El ofera consumatorilor atat produse necesare consumului zilnic, cat si produse exclusive ca: specialitati si delicatese, provenite din import Belgia, Franta sau Liban.
Imaginea La Fourmi este conferita de sloganul “produse de calitate”, imagine care si-a dobandit-o pe parcursul a celor 12 ani de existenta pe piata.

Compania se afla acum intr-un process de transformare si de repozitionare pe piata, in scopul de a isi defini mai multe avantaje concurentiale fata de ceilalti jucatori si de a atrage cat mai multi clienti.
Pentru a veni si mai mult in sprijinul consumatorilor sai, La Fourmi isi propune revizuirea portofoliului de produse, imbunatatirea serviciilor catre clienti, o noua mercantizare etc, servicii care il vor apropia tot mai mult de clientii sai.

La acest moment compania colaboreaza cu cei mai importanti furnizori de produse alimentare si nealimentare de pe piata romaneasca si este in continuare deschisa incheierii de noi parteneriate si cu alti furnizori, care ofera produse de calitate la un prêt corect, in conditii de maxima igiena, conform standardelor legale.

Datorita investitia derulate pana in prezent, La Fourmi a creat 450 locuri de munca, urmand ca aceasta sa creasca in urmatorii ani, o data cu deschiderea de noi magazine.
Cifra de afaceri realizata pana in anul 2004 este de 17 milioane euro, compania avand ca obiectiv o crestere dinamica a cifrei de afaceri in urmatorii ani.

Din septembrie 2004, La Fourmi are un nou manager general, in persoana dnului Hans Vogels, avand o experienta internationala de 10 ani pe piata de retail.

Despre La Fourmi SA

In perioada aniversara, La Fourmi a pregatit mai multe surprize pentru clientii sai, constand in cadouri, degustari de produse, oferte promotionale de prêt si alte activitati ce ii definesc imaginea unui magazin mai aproape de consumator.

Mihaela Dinu
mihaela.dinu@lafourmi.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/la-fourmi-sa/lantul-de-magazine-la-fourmi-se-relanseaza