Stii de la ce unghi catapulta are aruncarea cea mai lunga?

BUCURESTI - 28 septembrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Tara! Tara...vrem ostasi! Vrem ostasi care cunosc ce inseamna marketingul, care stiu ce efecte ar putea avea o strategie de brand eficienta asupra imaginii si bugetului unei companii, care stiu ca o etapa importanta in cadrul unei strategii de brand este “dezvoltarea de noi produse”. Vrem ostasi care doresc sa invete care sunt pasii unei lansari de produse de succes.

Stii de la ce unghi catapulta are aruncarea cea mai lunga?

Vom arunca la gunoi prejudecatile din branding-ul romanesc si vom invata cele mai bune cai de urmat de la cei mai buni: Afrodita Blasius, Managing Partner, Bridge Communication, Dragos Iliescu, Managing Partner, D&D research, Robert Zanescu, Consultant Partener ZEPHYR CONSULTING, Maria Tudor, Director General Zenith Media Romania, Marina Zara, Marketing Manager McDonalds Romania, Bogdan Spuza - Marketing Manager, Unicredit.

Vom invata sa raspundem la intrebarile:

-Care sunt beneficiile crearii de noi produse?
-Cum vei putea sa dezvolti in mod eficient idei de produse de succes?
-Ce decizii trebuie sa iei pentru a putea crea un brand nou, a se putea ocupa de un brand corporate deja existent sau a putea recupera o extensie a brandului catre noi produse?
-Care sunt pasii necesari pentru a mentine comercializarea noului produs?
-Cum poti evalua si gestiona eficienta unui produs recent lansat?

Despre LEADERS Romania

Apropo – de la 45 de grade catapulta are aruncarea cea mai lunga. Daca nu stiai sau daca vrei sa aflii si alte unghiuri optime de aruncare, atunci vino la Brandactivity, pe 9 -10 octombrie la Sala Madgearu, Romexpo, seminar organizat de LEADERS Romania si Bridge Communication si vei afla mult mai multe!


Detalii pe www.brandactivity.ro sau la:

Info@brandactivity.ro | +40213110946
Persoana de contact: Elena Paslaru

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leaders-romania/stii-de-la-ce-unghi-catapulta-are-aruncarea-cea-mai-lunga