Leo Burnett Romania este cea mai buna agentie din Europa Centrala si de Est

BUCURESTI - 10 octombrie 2005

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Agentia Leo Burnett Romania a obtinut premiul Golden Rose pentru cea mai buna agentie a anului 2005 in cadrul festivalului de publicitate Golden Drum 2005. Festivalul de la Portoroz, Slovenia, este cea mai importanta manifestare de gen din Europa Centrala si de Est. Anul acesta, peste 1500 de participanti din 40 de tari si-au pus sperantele in cele peste 2500 de lucrari intrate in competitie. Leo Burnett Romania a reusit sa obtina cele mai multe nominalizari si cele mai multe premii din intreaga competitie. Astfel, Leo Burnett Romania a ocupat cea mai inalta treapta a podiumului cu un cumul de 27 de puncte, fiind urmata, pe locul al II-lea de agentia ZOOM! din Lituania cu 24 de puncte si de Mark/BBDO din Cehia cu 24 de puncte.

Agentia a obtinut 11 lucrari nominalizate, dintre care 5 s-au transformat in premii. Prigat, deja cel mai premiat brand romanesc, a contribuit si in acest an cu doua premii pentru singurele lucrari finaliste in categoria Bauturi Nealcoolice. Astfel, spotul “ Pescarul” a obtinut un Silver Drum, fiind urmat de spotul “Salteaua” care a adus primul Bronze Drum agentiei Leo Burnett. Un alt client care demonstreaza din ce in ce mai des apetenta pentru creatia de calitate este Altex, care anul acesta a obtinut doua premii Bronze Drum, pentru spotul “ Batman”, brand Teletech, si pentru spotul “ Dezordinea”. In categoria Print, Leo Burnett si Western Union au reusit sa castige singurul premiu al categoriei Servicii Financiare, cu lucrarea “Harta”.

“Nu a fost vreo mare supriza pentru noi. Spun de vreo 2 ani incoace ca Cehia si Polonia sunt pe o curba descendenta, iar Romania pe una ascendenta. Cred ca anul trecut a fost punctul de intersectie, iar anul acesta s-a demonstrat clar ca romanii sunt mai amatori de publicitate creativa. Mi-ar placea ca agentile de la noi sa inteleaga importanta rolului pe care il au si sa invete din ce s-a intamplat in Cehia si Polonia. Acolo, atunci cand preturile de productie si de difuzare erau la fel de mici cum sunt la noi acum, agentiile isi exersau creativitatea doar pe muzee, gradini zoologice si campanii sociale. Iata ca acum, cand apropierea de Europa a crescut miza si clientii joaca din ce in ce mai “safe”, lipsa de preocupare a agentiilor de a-i obisnui si pe clienti si publicul cu publicitatea creativa le costa puncte pretioase la Portoroz. Daca noi nu intelegem ce oportunitate extraordinara avem sa putem inca face comunicare creativa pentru clienti adevarati, pentru marci comerciale, vom plati acelasi pret peste 2-3 ani. Ma bucur sa vad ca preocuparea constanta a agentiei Leo Burnett Romania de a dovedi ca publicitatea de premiu vinde mai bine se concretizeaza in din ce in ce mai multe proiecte creative, pentru din ce in ce mai multi clienti, pe din ce in ce mai multe categorii de produse. Iar atunci, titlul de Agentie a Anului in Europa Centrala si de Est nu mai este o surpriza nici pentru noi, nici pentru clientii nostri.”-Bogdan Naumovici –CEE Regional Creative Director

Drumul ascendent al agentiei Leo Burnett Romania a inceput in 2003, cu locul 9 in cadrul festivalului (cea mai buna performanta a unei agentii romanesti la acea vreme), urmand locul secund in 2004 (la un punct diferenta de marele premiu) si culminand cu obtinerea celui mai ravnit titlu in 2005, demonstrand o evolutie constanta si solida.


Despre Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si
creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului din ultimii 3 ani la festivalul Ad’Or si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.


Persoana de contact:
Andreea Iordache
Tel: 021-201.61.00
andreea.iordache@leoburnett.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leo-burnett-romania/leo-burnett-romania-este-cea-mai-buna-agentiedin-europa-centrala-si-de-est