PNUD, Leo Burnett si Starcom Media vin in ajutor sinistratilor

BUCURESTI - 29 iulie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD), Leo Burnett si Starcom Media au initiat o campanie de strangere de fonduri pentru ajutorarea sinistratilor. Fondurile obtinute vor fi gestionate de PNUD Romania care se implica activ in implementarea programelor de reabilitare a zonelor afectate de inundatii.

Campania se va derula in presa, on-line si va avea si o componenta de media neconventionala.

Campania on-line se va adresa in primul rand persoanelor active, celor care ar avea disponibilitatea financiara si sufleteasca de a ajuta sinistratii, pe care insa programul incarcat ii impiedica sa ajunga la banca pentru donatii.

“Avem de a face cu prima campanie sociala in Romania care are si o componenta online. Aceasta va beneficia de spatiu publicitar intr-o retea de peste 30 de website–uri puse la dispozitie prin amabilitatea companiei Netbridge Investments care in plus ne-a si sprijinit in productia bannerelor. Pe aceasta cale ii multumesc domnului Orlando Nicoara” a declarat Mircea Gheorghe, director de dezvoltare Starcom Media.

Campania de presa va fi publicata in: Gandul, Cotidianul, Academia Catavencu, B-24-FUN, Ziarul Financiar, Pro TV Magazin, Acasa Magazin, Apropo TV, spatiul fiind pus la dispozitie gratuit.

Instalatia de media neconventionala va consta in plasarea a 5 manechine in apa raului Dambovita avand rolul de a sensibiliza lumea, prin oferirea unui exemplu foarte dur si foarte aproape de realitate al adevaratelor conditiile cu care se confrunta victimele inundatiilor. “Putin socant – poate! – dar consideram si speram ca se va dovedi a fi de o eficienta maxima in privinta strangerii de fonduri.” declara Mihnea Gheorghiu, Jr. Copywriter.


Campania se va derula in perioada 30 iulie – 5 septembrie.

Echipa Leo Burnett care a lucrat la realizarea acestei campanii este: Stefan Vasilachi- Art director; Mihnea Gheorghiu- Jr. Copywriter; Claudiu Dobrita – copywriter; Roxana Dumitru- New Business Director; Alina Floroian- Brand Communication Supervisor; Laura Georgescu-Baron- A/V Production Director.

Despre Leo Burnett Romania

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si
creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului din ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.

Persoana de contact:
Andreea Iordache, PR Assistant

Tel: 201.61.06; Fax: 201.61.01
E-mail: andreea.iordache@leoburnett.ro


Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/leo-burnett-romania/pnud-leo-burnett-si-starcom-media-vin-in-ajutor-sinistratilor