-
BUCURESTI - 22 februarie 2017
Cu vanzari de sute de milioane de euro, piata de eCommerce este din ce in ce mai profitabila si deschisa oricui. Atat in Europa, cat si in Romania, vanzarile explodeaza an de an. Principalele produse cumparate de romani in 2016 sunt cele din domeniile electronic, fashion, home&deco si articolele pentru copii.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 8 februarie 2017
53% dintre utilizatorii globali de Internet au realizat o achiziție online în anul 2016.
comunicatul de presa
-
Cluj-Napoca - 11 octombrie 2016
Vânzările unui magazin online depind în mare măsură de eficiența campaniilor de marketing derulate. O campanie de promovare bine gândită generează trafic și optimizează experiență utilizatorului pe e-store astfel încât el să nu părăsească magazinul fără să cumpere. În același timp, o campanie realizată ineficient nu numai că nu generează profit, dar poate chiar să cauzeze pierderi de capital.
Printre cele mai utilizate tactici de marketing în eCommerce sunt PPC (Pay per Click advertising), SEM (Search Engine Marketing), SEO (Search Engine Optimization), display advertising, marketing afiliat și e-mail marketing.
comunicatul de presa
-
Cluj-Napoca - 26 septembrie 2016
Deco Center, membru Mendola Group, o companie de familie, leader pe piața de perdele și draperii din România, organizează în premieră, în 29-30 septembrie, evenimentul inedit de business Deco Days, ce își propune să revoluționeze lansarea colecțiilor de toamnă-iarnă în industria textilă de home&deco.
comunicatul de presa
-
Cluj - Napoca - 15 septembrie 2016
Companii de renume precum Facebook, Amazon, Google sau Apple folosesc conceptul de storytelling ca o puternică strategie de comunicare a brand-ului pentru a crea relații noi și a crește astfel rata de conversie.
comunicatul de presa
-
Cluj-Napoca - 1 septembrie 2016
Ivan Imhoff, fondatorul agenției de marketing House of Kaizen din Londra, va fi speaker în cadrul evenimentului TeCOMM eCommerce Conference&Expo, ce reunește în 25-26 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca peste 300 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce.
Cu o experiență de peste 16 ani în marketing online, cu predilecție în zona de customer acquisition, CRO și strategie, Ivan va susține în cadrul TeCOMM prezentarea „Dynamic Content Personalization”, ce va include strategii de conversie dincolo de clasica metodă A/B testing și va demonstra ce rezultate se pot obține prin crearea unei povești personalizate pentru fiecare utilizator. “Acesta este cel mai înalt nivel de complexitate. Mă refer la o poveste care se schimbă pentru fiecare individ în funcție de interesele și nevoile sale proprii, nu de cele ale audienței generale”, susține Ivan Imhoff.
comunicatul de presa