Comunicate Libero Events

Libero Events

Compania Libero Events a emis 25 comunicate de presa

  • Inovația constantă în eCommerce – aspect esențial pentru dezvoltarea magazinelor online

    Inovația constantă în eCommerce – aspect esențial pentru dezvoltarea magazinelor online

    Cluj-Napoca - 17 august 2016

    Dezvoltarea magazinelor online și inovarea în eCommerce este un aspect esențial pentru proprietarii de magazine online, iar în cadrul celei de-a 9a ediții a evenimentul TeCOMM eCommerce Conference&Expo ce va avea loc în 25-26 octombrie la Cluj-Napoca, aceștia vor afla noi trenduri care să îi ajute în dezvoltarea afacerilor.     comunicatul de presa

  • mCommerce în 2016: Creșteri semnificative pentru magazinele on-line

    mCommerce în 2016: Creșteri semnificative pentru magazinele on-line

    Cluj-Napoca - 2 august 2016

    Vânzările online prin intermediul aplicațiilor mobile au crescut semnificativ în ultimii ani, se arată într-un studiu realizat de shopify.com la nivel global. Dintr-un total de 100% vânzări înregistrate electronic, 50,3% din comenzi sunt realizate prin intermediul unui gadget mobil de ultimă generație, semn că una dintre noile tendințe în eCommerce este cea de mobile.     comunicatul de presa

  • Top playerii magazinelor online isi vand povestile in aceasta toamna!

    Top playerii magazinelor online isi vand povestile in aceasta toamna!

    Cluj - Napoca - 25 iulie 2016

    Cluj-Napoca gazduieste cea de-a 9-a editie TeCOMM eCommerce Conference&Expo in 25-26 octombrie 2016 la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca. Evenimentul dedicat industriei comertului electronic targeteaza peste 300 proprietari de magazine online, alaturi de furnizori ce ofera produse, servicii si solutii de eCommerce.    comunicatul de presa

  • Clientii sunt cei mai buni ambasadori ai brandului tau!

    Debate TeCOMM

    BUCURESTI - 13 aprilie 2016

    eMAG, Flanco, Zoot.ro, Paravion, MasterCard, Urgent Cargus iti dezvaluie cum sa le castigi increderea    comunicatul de presa

  • Consumatorul online – pe primul loc în strategiile retailerilor

    Controlează-ți business-ul online, “Speranța nu este o strategie” - debate în cadrul TeCOMM - eCommerce Conference&Expo București

    BUCURESTI - 8 aprilie 2016

    Site-ul unui magazin online este destinat celor 3 tipuri de vizitatori cel mai des întâlniți: cei care nu vor cumpăra niciodată, cei deciși că vor să cumpere și cei care trebuie convinși să cumpere. În ceea ce privește tendințele comportamentului consumatorului în mediul digital, acesta este definit printr-o suită de elemente cheie, elemente care trebuie identificate și monitorizate constant pentru a găsi, în funcție de acestea, cele mai adecvate strategii prin care să abordăm vizitatorul pentru a converti.
        comunicatul de presa

  • Karol Karpinski (Facebook): eCommerce insights din culisele Facebook-ului

    Karol Karpinski,Client Partner for Global Marketing Solutions@Facebook

    BUCURESTI - 5 aprilie 2016

    Top playerii eCommerce-ului din Romania – impactul in randul consumatorilor     comunicatul de presa