Life Care are grija de fiecare picatura de apa

Timisoara - 3 decembrie 2013

Comunicat tip General in Educatie / Cultura, Sanatate, CSR

Life Care ® prin brandul BioHAUS® a lansat “Life Care are grija de fiecare picatura de apa”- o campanie ce isi propune constientizarea si educarea populatiei in privinta consumului responsabil de apa. Campania s-a lansat cu ajutorul partenerilor media “Casa Mea” si “Bebelu”. De la startul campaniei si pana acum tot mai multe persoane au semnat angajamentul pe reteaua de socializare Facebook a companiei Life Care, prin care “promit” ca, de acum incolo au grija cum, cand si cata apa folosesc.

Life Care are grija de fiecare picatura de apa

Life Care a pornit aceasta campanie, deoarece apa este o problema globala, atat apa poluata, cat si lipsa acesteia.

Stiati ca:

- un om consuma, in medie 302 si 378 de litri de apa zilnic, in activitatile pe care le desfasoara, conform Live Science;

- detergentii deversati in apa (dar si recipientele de tot felul aruncate iresponsabil) afecteaza calitatea mediului;

- detergentii sunt unii dintre cei mai agresivi poluanti ai apelor si panzei freatice, astfel toxinele ajung in sol?

“Ne-am gandit la aceasta campanie, deoarece suntem compania promotoare a produselor BIO si cu ingrediente BIO nr 1 in Romania in vanzari directe si ne pasa de tot ceea ce se intampla in jurul nostru, mai ales atunci cand vine vorba de resursele naturale. Din fericire, produsele noastre sustin economisirea acestora si reducerea poluarii. De exemplu, prin intermediul detergentilor BioHAUS® ajutam la economisirea apei si a energiei. In acest caz nu e nevoie de procesul de pre-spalare, iar detergentii sunt biodegradabili, ceea ce inseamna ca nu polueaza apele si nici panza freatica” a declarat Romulus Sirbu, CEO Life Care

Campania continua pana in 8 decembrie 2013. Doar IMPREUNA putem face lucruri, care conteaza cu adevarat!

Despre Life Care Corp

Compania Life Care, numele BIO in Romania, activeaza in domeniul vanzarilor directe si comercializeaza peste 500 de produse cosmetice, produse terapeutice, produse in categoria alimente, suplimente alimentare si produse pentru curatenie, toate BIO sau cu ingrediente BIO. In prezent Life Care detine brandurile Life Impulse, Kräuter®, Biotissima, Meal Balance, Ganoderma, Primo by Life Care si BioHAUS. Dincolo de afacere, Life Care promoveaza stilul de viata sanatos, incurajeaza dezvoltarea profesionala, responsabilitatea fata de comunitate si mediu, promovarea produselor si a vietii BIO.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/life-care-corp-/life-care-are-grija-de-fiecare-picatura-de-apa