Beneficii in valoare de minimum 2.800 EUR pentru magazinele online care se inscriu la Gala Premiilor eCommerce 2015

BUCURESTI - 8 aprilie 2015

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Tehnologie, Retail, Internet

Magazinele online care doresc sa se inscrie la a X-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), mai au doar 3 zile pana pe 10 aprilie ca sa beneficieze de reducerea Early-Bird din taxa de participare. Aceasta este in valoare de 250 euro, dar toate magazinele participante castiga servicii in valoare de minimum 2.800 de euro.

Competitia Magazinelor Online GPeC 2015

Competitia Magazinelor Online GPeC 2015

 Evaluarea magazinelor online la GPeC se face in doua etape, la momente diferite, tocmai pentru a observa evolutia lor in timp. Dupa fiecare etapa, magazinele primesc rapoartele de jurizare, au timp dedicat sa le studieze si apoi se pot intalni fata in fata cu juratii pentru a primi sfaturi despre cum sa remedieze problemele semnalate. Cei care nu pot participa fizic la intalinirile consultative, pot adresa intrebarile lor prin e-mail sau pe Skype. 

Andrei Radu, Founder & CEO GPeC

1. Marca de Incredere Trusted.ro

Odata cu inscrierea in Competitia GPeC 2015, magazinele online vor fi auditate de echipa Trusted.ro pentru a se asigura ca functioneaza in conformitate cu legislatia in vigoare. Chiar daca nu sunt la curent cu toate prevederile OUG 34/2014, magazinele vor primi recomandari avizate despre cum sa indeplineasca solicitarile legale si, astfel, sa evite eventualele amenzi.

Dupa respectarea cerintelor legislative si a bunelor practici in comertul electronic, toate magazinele online primesc – gratuit pentru 12 luni – simbolul “Magazin de Incredere atestat TRUSTED” si acceptul in Competitia GPeC 2015. Astfel, magazinele economisesc, din start, 120 euro (costul serviciului, daca nu s-ar inscrie la GPeC).

2. Evaluare de 2.500 euro

Magazinele online inscrise in Competitia GPeC 2015 vor fi analizate de un juriu format din peste 20 de specialisti in e-commerce si tinand cont de peste 120 de criterii de evaluare. Acestea vizeaza toate aspectele esentiale pe care trebuie sa le indeplineasca un magazin pentru a avea succes: de la Functionalitate si Usability, pana la SEO, Securitate sau criterii specifice tipului de produse comercializate.

Setul de criterii de jurizare este extrem de complex, Competitia GPeC fiind printre putinele din lume cu un sistem de evaluare atat de riguros. Pretul unui astfel de audit porneste de la minimum 2.500 de euro pe piata de profil.

Fiecare din cele peste 120 de criterii de jurizare va fi analizat si notat, iar pe langa nota acordata, juriul GPeC va oferi si scurte explicatii si recomandari unde este cazul. Indiferent daca vor fi desemnate castigatoare sau nu in urma Competitiei, toate magazinele online inscrise la GPeC 2015 vor primi rapoartele de evaluare pentru a sti care le sunt punctele slabe si cum sa le remedieze pentru a vinde mai mult. Rapoartele de jurizare sunt confidentiale.

3. Consultanta avizata de la juriul GPeC

Unul dintre cele mai mari avantaje ale magazinelor inscrise la GPeC este ca pe langa rapoartele primite, au ocazia sa discute asupra lor si sa ceara detalii suplimentare si recomandari chiar de la juratii care le-au analizat.

“Evaluarea magazinelor online la GPeC se face in doua etape, la momente diferite, tocmai pentru a observa evolutia lor in timp. Dupa fiecare etapa, magazinele primesc rapoartele de jurizare, au timp dedicat sa le studieze si apoi se pot intalni fata in fata cu juratii pentru a primi sfaturi despre cum sa remedieze problemele semnalate. Cei care nu pot participa fizic la intalinirile consultative, pot adresa intrebarile lor prin e-mail sau pe Skype”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC. “Si asta nu e tot! Intre prima si a doua etapa de jurizare, magazinele au timp dedicat sa puna in practica recomandarile juriului, GPeC fiind singura competitie in care participantii se pot perfectiona chiar in timpul concursului”, adauga Radu.

Fiecare magazin online va beneficia de aprox. 120 de minute de consultanta avizata (fie fata in fata, ori prin e-mail sau Skype), cele doua ore fiind cotate pe piata la pretul de 180 de euro.

Avantajele nu se opresc aici

La inscriere, magazinele online pot alege unul din cele 3 pachete puse la dispozitie de organizatori. Beneficiile de mai sus sunt specifice doar pachetului Standard (cel mai mic, in valoare de 250 euro), dar cei care opteaza pentru pachetul Premium sau Platinum au avantaje suplimentare. De pilda, primesc bilete gratuite la GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din Romania – care va avea loc pe 11-12-13 Mai 2015, la Bucuresti.

In cadrul Summit-ului, se vor intalni cu unii dintre cei mai buni specialisti internationali in e-commerce si marketing online, organizatorii anuntand cel putin 8 nume grele: geniul in marketing online Neil Patel (CrazyEgg, KissMetrics & HelloBar), Chris Goward (WiderFunnel), Craig Sullivan (Conversion Optimization Expert), Matthew Woodward (SEO & Affiliate Marketing Expert), Ivan Mazour (Ometria), Simo Ahava (Netbooster), Yauhen Khutarniuk (SEO PowerSuite), Matt Komorowski (PayPal).

Inscrierile magazinelor online in Competitia GPeC au loc pana pe 27 aprilie 2015 (inclusiv), dar doar pana vineri, 10 aprilie, ora 23:59, doritorii pot obtine discount-ul Early-Bird oferit de organizatori.

Detalii despre avantajele magazinelor participante la GPeC 2015 si inscrieri, pe website-ul organizatorilor: http://www.gpec.ro/avantajele-participarii/

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/link-magazine/beneficii-in-valoare-de-minimum-2-800-eur-pentru-magazinele-online-care-se-inscriu-la-gala-premiilor-ecommerce-2015