La Școala de Vară GPeC 2012, specialiștii români în e-commerce au dat tonul profesionalismului

BUCURESTI - 20 septembrie 2012

Comunicat tip General in Internet

Ediția a doua a Școlii de Vară GPeC 2012 (desfășurată în perioada 5-10 septembrie, la Moeciu de Jos, jud. Brașov) a fost un succes, potrivit declarațiilor participanților și ecourilor online. Cei 50 de participanți au învățat lucruri utile despre e-mail marketing, google AdWords, marketing și publicitate online, web analytics, SEO, optimizarea ratei de conversie și usability, logistică, social media, customer journey în e-commerce.

 Dincolo de CTR-uri, SEO, PPC-uri sau SM – toate dezbătute amplu la Școala de Vară GPeC 2012 - am rămas onorați de compania unor oameni foarte pasionați de online. 

George Nicolae, F64.ro

Școala de Vară a fost o îmbinare perfectă de cursuri, exerciții practice, sesiuni de lucru față în față, discuții în panel, socializare, teambuilding și distracție. Cursanții au venit de la magazine online românești din diverse segmente de piață – IT&C, fashion, articole pentru copii, petshop, cadouri și bijuterii etc.

Trainerii au fost nume importante în e-commerce-ul românesc, iar invitații la discuțiile în panel au fost jucători profesioniști din piața autohtonă:

Liviu Taloi, Site Audit

Andrei Radu, GPeC

Andrei Georgescu, WhiteImage

Cristian Ignat, AdWords Specialist

Gabriela Chesaru, Buburuza.ro

Claudiu Murariu, PadiCode

Cosmin Negrescu, SEOmonitor

Octavian Bădescu, SameDay Courier

Costin Radu, The Geeks

Marius Ghenea, FIT Distribution

George Nicolae, F64.ro

Bogdan Socol, SigmaNet

Prima zi  a Școlii a fost dedicată unei ședințe de brainstorming, în care s-au pus pe hârtie idei și întrebări ce au fost dezbătute în următoarele zile. 

Cursurile din 6, 7 și 8 septembrie s-au axat pe trenduri în e-mail marketing, Google Adwords, marketing, publicitate, comunicare, PR și branding. Nu au fost deloc ignorate noțiunile despre analiză și optimizare Web, tehnicile de tip SEO și optimizarea conversiilor. 

Ultima parte a cursurilor a cuprins prezentări despre: optimizare logistică și „customer happiness” pentru magazinele online, sfaturi și lucruri de evitat pentru social media, customer journey în e-commerce.

Cursanții au apreciat în mod deosebit întâlnirile de tip "1 la 1", deoarece acestea le-au oferit ocazia de a primi răspunsuri referitoare la proiectele și magazinele proprii, dar și să pună bazele unor eventuale colaborări. Aceste întâlniri au mers mână în mână cu teambuidling-ul din 9 septembrie, pus la cale de Wild Escapes.

“Ediția 2012 a Școlii de Vară GPeC a fost una dintre cele mai reușite. Modestia, valoarea, know-how-ul, team building-ul, ambianța sunt parametri care definesc această sesiune”, a declarat Edi Tecșan, proprietarul GamesLine.ro

“Cărțile din cărți se scriu și la fel magazinele online se fac din analiza altor magazine online. Întodeauna ideile ne vin atunci când putem emite o părere pertinentă. Dincolo de CTR-uri, SEO, PPC-uri sau SM – toate dezbătute amplu la Școala de Vară GPeC 2012 - am rămas onorați de compania unor oameni foarte pasionați de online. E imposibil să nu te contaminezi cu entuziastmul lor” – George Nicolae, F64.ro 

Pulsul Școlii de Vară GPeC 2012 a fost luat în mod constant prin articole pe bloguri, fotografii, înregistrări video, tweet-uri și status-uri în social media de o echipă de comunicare formată din: iYli.ro, LaviniaBiberi.com, DanDragomir.biz, Sorin.Rusi.ro si George Hari Popescu (Cyberculture.ro)

Mai multe detalii despre cum s-a desfășurat Școala de Vară GPeC 2012, regăsiți în jurnalul pe zile de pe blogul GPeC: http://www.gpec.ro/blog/scoala-de-vara-gpec-2012-editia-a-ii-a

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/link-magazine/la-coala-de-var-gpec-2012-specialitii-romni-n-e-commerce-au-dat-tonul-profesionalismului