Produsul autentic românesc recunoscut cu trofeul GUSTUL ALES la conferința RO.aliment

Brasov - 30 mai 2016

Comunicat tip General in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate

Expo Conferința “Produsul românesc și valoarea lui pe piață”, eveniment organizat de revista RO.aliment - expertul tău în industria alimentară, în perioada 15-16 iunie 2016, la Hotel Sport din Poiana Brașov propune un concept inedit, Business Academy, în care specialiştii vor împărtaşi din experienţa acumulată. “Ora” de bun gust, un moment parte din Business Academy.

Produsul autentic românesc recunoscut cu trofeul GUSTUL ALES  la conferința RO.aliment

Sesiunea Business Academy va avea loc în a doua zi de conferință, iar participanții vor asista la prezentări despre ultimele cercetări şi inovaţii din domeniu şi vor putea afla despre secretele construirii unei echipe solide, modele de management, marketing, gândire creativă, leadership, studii de piaţă, etică alimentară, cercetare şi multe altele. Vor susţine prezentări invitați de referinţă: profesori doctori universitari, experţi în management, specialişti din industria alimentară, specialişti în coaching, experţi în etică alimentară, top manageri ai companiilor din industria alimentară, invitaţi externi.

Un moment special al Expo Conferiței RO.aliment va fi cel al testării produsului românesc într-un panel de degustare unic printre evenimentele expoziționale de gen. Astfel, companiile românești vor intra în competiția pentru trofeul “Gustul Ales”. Competiția este deschisă pentru toate produsele care pot dovedi că sunt fabricate în România, în fabrici din țară. Companiile se pot înscrie trimițând un mail pe adresa office@roaliment.ro. Produsele din concurs vor fi jurizate luând în calcul trei categorii de criterii: gust și miros, caracteristici specifice fiecărei grupe (textură, limpiditate, palatabilitate, etc), aspect și raport calitate/preț. Nu există un număr limitate de produse cu care se poate participa, singura condiție fiind legată de încadrarea în categoria de concurs. O dată ce produsul a fost înscris în competiție, juriul format din personalități din domeniul în care se încadrează produsul îi vor testa calitățile organoleptice. În procesul de decizie votul publicului va conta în proporție de 50%, diferența revenind juriului.

Produsele câștigătoare vor fi anunțate în presă , dar vor primi mai ales recunoșterea de Gustul Ales.

Premiul Gustul Ales va ajuta companiile să se diferențieze de sute de produse similare. Alegerea produsului câștigător de către specialiștii de înaltă clasă, din domeniu, constituie o uriașă oportunitate de a se impune în atenția consumatorilor. Premii similare, acordate în alte țări au determinat o creștere a vânzărilor pentru produsele desemnate. Menționând acest premiu, pe ambalajul produsului dumneavoastră, veți reuși să atrageți mai ușor atenția clienților, impunându-vă pe rafturile supermarketurilor”, spune Claudia Bocean, publisher ro.Aliment, inițiatorul și organizatorul conferinței.

Categoriile propuse pentru Gustul Ales:

Categorii principale: produse lactate, produse din carne, produse din legume și fructe, băuturi alcoolice si nealcoolice.

Subcategorii:

produse lactate – cașcavaluri, produse lactate acide, lapte de consum, brânză telemea, brânză de burduf;

carne – salamuri crud uscate, salam de Sibiu, cârnați, mici, preparate fiert-afumate

produse din legume șifructe – zacuscă, magiun, dulceață, gemuri, salată de vinete;

băuturi alcoolice și nealcoolice– sucuri de fructe, vinuri (albe, roșii, roze), vinars.

Prima ediție a EXPO CONFERINȚEI “Produsul românesc și valoarea lui pe piață” va reprezenta un bun prilej prin care reprezentanții autoritatilor, producători, procesatori, furnizori de tehnologii și servicii, vor putea discuta pe tema problemelor actuale care aduc efervescență și framântări la nivel de industrie

Împreună relansăm produsul autentic românesc!

Mai multe detalii pe: Link-ul la fel spre http://www.roaliment.ro/produsul-romanesc/.

Parteneri oficiali: Ministerul Agriculturii, Romalimenta, Federația Națională PRO AGRO, Centrul de Formare Profesională a Asociației Națională a Industriile din Morărit și Panificație din România, Asociația Marilor Rețele Comerciale din România, Organizația Națională Interprofesională PRODCOM LEGUME FRUCTE, Asociația Patronală Română din Industria Laptelui (APRIL), Patronatul Român din Industria de Morărit, Panificație și Produse Făinoase (ROMPAN), Confederația Asociațiilor Țărănești din România, RO-FISH.

Parteneri Gold: Kuk Romania, Zimbria.

Parteneri: Dulceața lui Răzvan, Sergiana Poiana Mărului, Moldovan Carmangeria Sârnicoară, Sonimpex Topoloveni, AnaPan.

Partener principal media: Agro TV.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mad-pixel-media-srl/produsul-autentic-romanesc-recunoscut-cu-trofeul-gustul-ales-la-conferinta-ro-aliment