Impactul noilor media in marketing-ul direct, la RoDirect 2007

BUCURESTI - 5 aprilie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Peste putin timp, conferinta RoDirect 2007 va oferi publicului din Romania cele mai proaspete informatii de marketing direct, dezvaluite chiar de catre cei care dau tonul in domeniu.

Impactul noilor media in marketing-ul direct, la RoDirect 2007

Heinz Fischer, fondator al FEDMA (Federatia Europeana de Marketing Direct si Interactiv) si presedintele acestei organizatii timp de multi ani, este unul dintre acestia. Experienta sa indelungata in marketing direct este dublata de o contributie deosebita la acest domeniu: de-a lungul timpului a adunat o impresionanta colectie de scrisori de marketing direct din diferite tari, colectie care a dat nastere revistei “Fischer’s Archive”. Cele mai creative si eficiente scrisori de DM din lume sunt publicate lunar in aceasta revista. De asemenea, Heinz Fischer conduce cea mai mare biblioteca internationala de marketing direct, “Fischer’s Bookshop”.

Pentru ca tema pe care o va prezenta pe 19 aprilie se numeste „Strategii de dialog in marketing-ul direct de astazi“, Heinz Fischer va avea la RoDirect un partener de discurs: Otfried Fritsch. Impreuna cu acesta va vorbi despre impactul noilor media asupra marketing-ului direct si despre cum ne putem folosi de aceste noi tehnologii pentru a atinge clientii in mod direct.

Otfried Fritsch este un consultant de DM cu o indelungata experienta pe piata germana, conducand propria agentie, care ofera servicii de comunicare directa. Cu 30 de ani de experienta in brand management si lucru in agentie, Otfried Fritsch este unul dintre oamenii de marketing care au inteles importanta comunicarii personalizate in valorificarea clientilor, si astfel a pus bazele firmei sale de consultanta in Customer Relationship Management si comunicare multi-canal.

Mai multe informatii despre cei doi speakeri germani si despre temele lor, alaturi de prezentarea tuturor vorbitorilor de la conferinta RoDirect 2007 sunt prezente pe www.rodirect.ro. Inscrierile la conferinta se pot face online pe site-ul evenimentului, prin e-mail la adresa rodirect@maximize.ro, sau telefonic la 021-300.39.35.

Despre Maximize Communications

Sponsorii principali Touch Communication, Vodafone Romania, Posta Romana, Xerox Romania, Reader’s Digest Romania, Open Public Services, Hit Mail si Mailers va invita la evenimentul din 19 si 20 aprilie la Crowne Plaza, Bucuresti. Alaturi de acestia, Mercury Promotions, Magyar Posta, Proximity Bucharest si Media Objects sunt sponsori ai conferintei RoDirect2007. Partenerii media ai evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin, Media & Advertising, Mediafax, Internetcorp si Comunicate de presa.ro iar Xpress Printing este partener organizator, asigurand productia materialelor tiparite.

Contact:

Ioana Teodorescu, Maximize Communications
ioana.teodorescu@maximize.ro
0748.880.987

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/maximize-communications1/impactul-noilor-media-in-marketing-ul-direct-la-rodirect-2007