Siemens Electrocasnice si Maximize Communications lanseaza cel mai scurt program de spalare a hainelor din lume!

BUCURESTI - 26 februarie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Siemens Electrocasnice promovează noi standarde de rapiditate şi lansează împreună cu Maximize Communications maşinile de spălat rufe cu program ultra-scurt de 15 minute. În doar 15 minute rufele sunt spălate, clătite şi centrifugate – ceea ce reprezintă un adevărat record mondial!

Siemens Electrocasnice si Maximize Communications lanseaza cel  mai scurt program de spalare a hainelor din lume!

Inovaţie tehnologică, fiabilitate germană şi design excepţional – acestea sunt principalele caracteristici ale noii generaţii de maşini de spălat de la Siemens. Dotările complexe şi programele speciale constituie consecinţa eforturilor Siemens de a oferi clienţilor săi toate avantajele unor electrocasnice deosebit de performante: rezultate optime, rapiditate şi confort în utilizare.

„Siemens aduce în România cel mai rapid program de spălare pentru rufe din lume. Pentru noi aceasta este o adevărată performanţă şi rezultatul eforturilor constante de a oferi clienţilor noştri cele mai inovative soluţii. Suntem foarte bucuroşi că lansăm acum şi în România o nouă generaţie de maşini de spălat care încorporează tehnologia revoluţionară Siemens şi care cu siguranţă va încânta consumatorii.” a declarat Irenne Wagner, Product Manager Siemens Electrocasnice.

„Marca Siemens se caracterizează prin efortul depus în a atinge perfecţiunea tehnică, funcţională şi estetică. Produsele noastre sunt cu adevărat unice atât din punct de vedere tehnologic, cât şi ca design. Prin gamele propuse, Siemens transformă utilizarea aparatelor electrocasnice într-un mod de viaţă. Siemens caută în permanenţă soluţii care să ne înfrumuseţeze şi să ne uşureze viaţa şi creează astfel o lume a tehnologiei şi a designului care depăşeşte orice dorinţă“ a declarat Răzvan Păun, Marketing Manager Siemens Electrocasnice.

Campania de lansare a noilor maşini de spălat Siemens se desfăşoară sub conceptul „Nimănui nu îi place să aştepte!” şi pune accent pe beneficiul oferit de tehnologia Siemens.

Echipei Maximize Communications i-a revenit sarcina de a se ocupa de implementarea campaniei. Aceasta include componente de direct marketing şi PR, precum şi promovare online printr-o pagină de prezentare la adresa www.siemens-electrocasnice.ro/super15 şi o campanie de bannere online. În plus, mesajul campaniei a fost declinat în materiale de promovare la raft.

„Maximize Communications este partenerul de tradiţie în comunicare al Siemens Electrocasnice. Acest proiect ne-a oferit din nou oportunitatea de a ne demonstra creativitatea şi capacităţile strategice. Am conceput o campanie cu un ton vesel, prietenos şi care, în acelaşi timp, pune accent pe inovaţiile tehnologice Siemens. Promovarea noii game s-a folosit şi de tactici de direct marketing – un instrument pe care noi îl considerăm foarte important pentru o comunicare eficientă cu publicul ţintă.” a declarat Andreea Idriceanu Calev, Managing Director Maximize Communications.

Echipa Maximize Communications responsabilă pentru acest proiect este compusă din Elena Scutaru – Account Director, Irina Angelescu – Account Manager, Atena Chiper – Senior Account Executive, Otilia Coman - Deputy Creative Director, Anca Vasile – Art Director, George Miriţă – DTP Manager şi Sergiu Văcărescu – Graphic Designer. Din partea Siemens Electrocasnice, campania este coordonată de Irenne Wagner – Product Manager şi Răzvan Păun – Marketing Manager.

Despre Maximize Communications

-
Pentru informaţii suplimentare:

Irina Angelescu
Account Manager
Maximize Communications
Mobil: 0748.880.989
Email: irina.angelescu@maximize.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/maximize-communications1/siemens-electrocasnice-si-maximize-communications-lanseaza-cel-mai-scurt-program-de-spalare-a-hainelor-din-lume