Siemens Electrocasnice si Maximize Communications promoveaza noua gama de electrocasnice incorporabile.

BUCURESTI - 12 iulie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

Siemens Electrocasnice, liderul european în domeniul electrocasnicelor încorporabile, a lansat la începutul lunii iunie, în premieră în România, gama exclusivistă de produse Siemens Încorporabile.

Siemens Electrocasnice si Maximize Communications promoveaza noua gama de electrocasnice incorporabile.

Acestea se caracterizează printr-un design exclusivist, prin inovaţie tehnologică, performanţă şi fiabilitate şi se adresează atât specialiştilor în arhitectură, design interior şi proiectare, care pot recunoaşte cu uşurinţă calitatea soluţiilor propuse de Siemens şi le pot recomanda sau utiliza în propriile proiecte, cât şi consumatorului final, interesat în a-şi transforma bucătăria într-un spaţiu cu totul aparte şi de a integra zonele funcţionale cu cele de relaxare din locuinţă.

Campania de promovare a noii game este derulată de Siemens Electrocasnice împreună cu Maximize Communications.

Canalele şi tehnicile alese pentru comunicarea gamei vizează un public ţintă elitist, foarte exigent în ceea ce priveşte amenajarea spaţiului de locuit sau de lucru, interesat de noile tehnologii şi de trendurile în design, cu venituri ridicate şi un stil de viaţă modern şi foarte dinamic.

Soluţiile şi inovaţiile de la Siemens sunt reprezentate de vârfurile de gamă – cuptorul liftMatic, plitele cu inducţie şi hota cu LCD, produse cu totul inovatoare şi fascinante atât din punct de vedere al designului, cât şi al tehnologiei care le caracterizează.

Pornind de la claim-ul brandului Siemens - „Siemens. The future moving in”, mesajul central al campaniei se bazează pe fascinaţia pe care o exercită inovaţia în design şi tehnologie. Aceasta transformă utilizarea electrocasnicelor într-un statement despre stilul de viaţă modern şi sofisticat. Mesajul campaniei va fi declinat în diverse execuţii pentru presa scrisă.

Canalele media alese pentru comunicarea acestei game sunt reprezentate de publicaţiile de specialitate din arhitectură, design interior, dar şi de publicaţiile de lifestyle.

„Maximize Communications este partenerul nostru de tradiţie în comunicare. Am încredinţat agenţiei proiectul de promovare a electrocasnicelor încorporabile de la Siemens dat fiind faptul ca până în prezent colaborarea noastră s-a materializat de fiecare dată în campanii deosebit de creative. Suntem siguri că şi de această dată echipa Maximize Communications va alege pentru noi cele mai potrivite concepte care să pună în valoare caracteristicile inedite ale gamei exclusiviste de electrocasnice încorporabile Siemens.” a declarat Răzvan Păun, Marketing Manager Siemens Electrocasnice.

Despre Maximize Communications

Campania pentru promovarea gamei de încorporabile de la Siemens este coordonată şi implementată în întregime de Maximize Communications: creaţie, producţie şi media. Echipa Maximize Communications responsabilă pentru acest proiect este alcătuită din Elena Scutaru – Account Director, Irina Angelescu – Account Manager, Atena Iosup – Account Executiv şi din echipa creativă condusă de Irina Stoleru – Creative Director şi formată din Otilia Coman – Senior Copywriter, Anca Vasile – Art Director şi Angela Popescu – Copywriter. Din partea Siemens Electrocasnice, echipa care participă la realizarea acestui proiect este alcătuită din Răzvan Păun –Marketing Manager. Irenne Wagner – PR & Product Manager şi Daniel Voicilă – Trainer.
Pentru informaţii suplimentare:
Irina Angelescu
Account Manager
Maximize Communications
Email: irina.angelescu@maximize.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/maximize-communications1/siemens-electrocasnice-si-maximize-communications-promoveaza-noua-gama-de-electrocasnice-incorporabile-