Strategia de vanzari prezentata la intalnirea anuala a partenerilor Konica Minolta

BUCURESTI - 17 octombrie 2005

Comunicat tip General in IT&C

In cadrul unei ample campanii de promovare menite a atrage un numar cât mai mare de utilizatori din domeniul office spre utilizarea echipamentelor digitale color, Konica Minolta a fost gazda unui lanţ de evenimente desfăşurate în perioada 12-13 octombrie, la World Trade Center Bucuresti.

In data de 12 octombrie, Konica Minolta a organizat la World Trade Center, întâlnirea anuală a partenerilor, la care au fost prezenţi peste 80 de parteneri din întreaga ţară, ocazie cu care Directorul de vânzări, domnul Cristian Zamfirescu, a punctat rezultatele companiei pe primele 9 luni ale lui 2005, strategia de vănzări pe termen mediu şi obiectivele pe 2005-2006. Prin lansarea noilor echipamente digitale color, Konica Minolta şi-a propus ca în anul 2005 să recâştige poziţia de lider local pe acest segment, pe care şi-o va consolida până la sfârşitul lui 2006, concomitent cu plasarea pe una din primele două poziţii pe piaţa imprimantelor laser color.

Evenimentul a fost urmat de un cocktail dedicat lansării echipamentului digital color bizhub C250, iar în data de 13 octombrie de o expoziţie la care s-au prezentat cele mai eficinte soluţii destinate mediului office incluzând noua gamă de echipamente digitale color bizhubTM şi cele mai noi imprimante laser color magicolorTM.

Doamna Viorica Mocanu, Marketing Manager al Konica Minolta BSR, declară privitor la strategia de marketing a companiei, că “Dezvoltarea continuă pe care o cunoaşte piata de echipamente multifuncţionale color la nivel mondial şi-a pus amprenta şi asupra evoluţiei pieţei din Romania în ultimii 2 ani, şi toate acţiunile noastre de marketing vin să susţina aceasta creştere. Produsele noastre au fost şi sunt în topul preferinţelor utilizatorilor de echipamente color, iar noile multifuncţionale din seria bizhub sunt cele mai accesibile şi performante centre de comunicare office.”

Despre McCann PR

Konica Minolta Business Solutions Romania SRL a fost înfiinţată la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta România, ca urmare a fuziunii dintre Minolta Co. şi Konica Corporation iniţiată în ianuarie 2003 şi finalizată în octombrie 2003 prin înfiinţarea noii companii Konica Minolta Holdings, Inc. Konica Minolta Business Solutions România a păstrat structurile şi canalele de vânzări ale Minolta România, beneficiind de experienţa de peste 10 de existenţă pe piaţa românească şi o reţea de distribuţie de peste 200 de parteneri. Rezultatele anului 2004, plaseaza Konica Minolta in topul furnizorilor de echipamente de birou din Romania, unde detine pe majoritatea segmentelor de piata unul din primele 3 locuri. Konica Minolta Business Solutions România distribuie şi asigură servicii pentru copiatoare, faxuri, imprimante, echipamente multifuncţionale şi oferă soluţii complete de management al documentelor.
Viorica Mocanu
Marketing Manager
Tel.: +40 21 332 5090; 91-96

marketing@konicaminolta.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mccann-pr/strategia-de-vanzari-prezentata-la-intalnirea-anuala-a-partenerilor-konica-minolta