Media Concept Store a acordat premiile "Produsul Anului®” 2013
BUCURESTI - 16 mai 2013
Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate, HoReCa, Retail
"Produsul Anului®” este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii romani,
in urma caruia este premiata inovatia in categoria bunurilor de larg consum.
Conceptul care anima ”Produsul Anului®” a fost introdus in Franta in urma cu 26 de ani, este prezent in peste 35 de tari si se afla intr-o continua expansiune (incluzand SUA, India si Brazilia).
ania.
Gala Produsul Anului 2013
Mihaela Paduraru - Media Concept Store - Project Manager Produsul Anului
Castigatorii editiei “Produsul Anului 2013”:
Categoria Produsul Castigator
Sampon |
Syoss Silicone Free - Henkel Romania |
Bere cu arome
|
Redd's Cranberry – Ursus Breweries |
Bere |
Ursus - Ursus Breweries |
Mezeluri pentru copii |
Sunca Matinel & Martinel Mortadella- H&E REINERT |
Branzeturi |
Delaco Miez de lapte – Delaco Distribution |
Detergent |
Ariel Active Gel Capsules – P&G Marketing Romania |
Categoria Repararea si ingrijirea firului de par |
Gliss Ultimate Volume – Henkel Romania |
Lotiune de plaja |
Nivea Sun Protect & Bronze Spray –.Beiersdorf Romania |
Lotiune de plaja pentru copii |
Nivea Sun Kids Pure & Sensitive Spray – Beiersdorf Romania |
Deodorante pentru barbati |
Str8 Sports – Sarantis Romania |
Studiul s-a desfasurat in luna aprilie 2013, pe un panel de 4.000 de consumatori romani, constituit din persoane cu varsta de peste 18 ani, intr-un esantion reprezentativ la nivel national. Analiza datelor a fost realizata de compania de research specializata, EXACT Cercetare si Consultanta. Eticheta rosie “Produsul Anului®” , comunicata de produsele castigatoare, atesta noutatea si inovativitatea asa cum sunt ele reflectate de opiniile miilor de consumatori.
Anual, fiecare producator ce are un produs cu cel putin o inovatie se poate inscrie in competitie, in una din categoriile FMCG.
Obiectivul studiului este acela de a determina interesul consumatorilor pentru produsele inovative. Astfel, 4.000 de consumatori romani au fost intervievati on-line, cerandu-li-se sa aleaga produsul cel mai atractiv, produsul cel mai inovativ si produsul care ii satisface cel mai mult. Produsul Anului este acela ce acumuleaza cel mai mare punctaj la toate cele trei criterii : atractivitate, inovatie si satisfactie. Castigatorii competitiei primesc dreptul de a utiliza logo-ul "Ales Produsul Anului®” " timp de 12 luni, incepand cu luna mai 2013, in orice tip de comunicare. Aceasta recunoastere din partea consumatorilor romani vine ca o recomandare catre restul consumatorilor, ce va ajuta produsul in cresterea volumului de vanzari.
Juriul care a validat competitia a fost format din Cristina Guta, Sales Manager la Magazinul Progresiv – partener media al proiectului - Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions in Romania, si Ana Paun de la Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorului si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania.
-
Natalia Sfetcu - PR coordinator
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- MEDIA CONCEPT STORE