Comunicate Media One

Compania Media One a emis 36 comunicate de presa

  • Eşelniţa – destinaţie turistică europeană

    Eşelniţa – destinaţie turistică europeană

    Eselnita - 22 aprilie 2014

    Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Eşelniţa, în calitate de beneficiar al proiectului „Clisura Dunării - Eşelniţa, obiective cu un potenţial turistic neexploatat la adevărata valoare. Promovarea obiectivelor turistice unice la nivel European prin metode de marketing specific şi promovarea turistică vizând creşterea cu 25% a numărului de vizitatori şi dezvoltarea turismului local şi regional”, desfăşoară o campanie outdoor de promovare turistică în cadrul campaniei EŞELNIŢA, PERLA DUNĂRII, sub sloganul „Descoperă natura, retrăieşte istoria!”.    comunicatul de presa

  • Strategie de Promovare Turistică pentru Comuna Eşelniţa

    Strategie de Promovare Turistică pentru Comuna Eşelniţa

    Eselnita - 14 aprilie 2014

    Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Eşelniţa, în calitate de beneficiar al proiectului „Clisura Dunării - Eşelniţa, obiective cu un potenţial turistic neexploatat la adevărata valoare. Promovarea obiectivelor turistice unice la nivel European prin metode de marketing specific şi promovarea turistică vizând creşterea cu 25% a numărului de vizitatori şi dezvoltarea turismului local şi regional”, realizează o serie de materiale de informare turistică în cadrul campaniei de promovare EŞELNIŢA, PERLA DUNĂRII sub sloganul „Descoperă natura, retrăieşte istoria!”.    comunicatul de presa

  • Bani europeni pentru Eşelniţa, Perla Dunării

     Bani europeni pentru Eşelniţa, Perla Dunării

    Eselnita - 7 aprilie 2014

    Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Eşelniţa, în calitate de beneficiar al proiectului „Clisura Dunării - Eşelniţa, obiective cu un potenţial turistic neexploatat la adevărata valoare. Promovarea obiectivelor turistice unice la nivel European prin metode de marketing specific şi promovarea turistică vizând creşterea cu 25% a numărului de vizitatori şi dezvoltarea turismului local şi regional”, anunţă demararea unei ample campanii de comunicare a potenţialului turistic al zonei, campanie derulată sub conceptul EŞELNIŢA, PERLA DUNĂRII, cu sloganul „Descoperă natura, retrăieşte istoria!”.    comunicatul de presa

  • EŞELNIŢA – DESTINAŢIE TURISTICĂ EUROPEANĂ

    EŞELNIŢA – DESTINAŢIE TURISTICĂ EUROPEANĂ

    Eselnita - 1 aprilie 2014

    Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Eşelniţa, în calitate de beneficiar al proiectului „Clisura Dunării - Eşelniţa, obiective cu un potenţial turistic neexploatat la adevărata valoare. Promovarea obiectivelor turistice unice la nivel European prin metode de marketing specific şi promovarea turistică vizând creşterea cu 25% a numărului de vizitatori şi dezvoltarea turismului local şi regional”, desfăşoară o campanie outdoor de promovare turistică în cadrul campaniei EŞELNIŢA, PERLA DUNĂRII, sub sloganul „Descoperă natura, retrăieşte istoria!”.    comunicatul de presa

  • Proiectul POSDRU/80/2.3/S/58072 se încheie prin conferinţa de final ce a avut loc la Sinaia

    Sinaia - 23 august 2013

    La Sinaia a avut loc evenimentul de închidere al proiectului Creșterea competitivității și productivității organizațiilor prin calificarea resurselor umane în domeniul "Tehnician Prelucrări Mecanice"
    POSDRU/80/2.3/S/58072
        comunicatul de presa

  • Proiectul „Centre Economice” a ajuns la final

    BUCURESTI - 1 iulie 2013

    Ministerul Educaţiei Naţionale împreună cu partenerii săi regionali Universitatea “Vasile Alecsandri” din Bacău, Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, Universitatea „Constantin Brâncuşi” din Târgu Jiu şi companiile Novensys Corporation şi Media One organizează conferinţa ce marchează finalul proiectului “Centre Economice”, eveniment ce va avea loc vineri, 5 iunie, la ora 11:00 în cadrul Hotelului Minerva din Bucureşti, Sala Maya.     comunicatul de presa