-
Eselnita - 22 aprilie 2014
Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Eşelniţa, în calitate de beneficiar al proiectului „Clisura Dunării - Eşelniţa, obiective cu un potenţial turistic neexploatat la adevărata valoare. Promovarea obiectivelor turistice unice la nivel European prin metode de marketing specific şi promovarea turistică vizând creşterea cu 25% a numărului de vizitatori şi dezvoltarea turismului local şi regional”, desfăşoară o campanie outdoor de promovare turistică în cadrul campaniei EŞELNIŢA, PERLA DUNĂRII, sub sloganul „Descoperă natura, retrăieşte istoria!”.
comunicatul de presa
-
Eselnita - 14 aprilie 2014
Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Eşelniţa, în calitate de beneficiar al proiectului „Clisura Dunării - Eşelniţa, obiective cu un potenţial turistic neexploatat la adevărata valoare. Promovarea obiectivelor turistice unice la nivel European prin metode de marketing specific şi promovarea turistică vizând creşterea cu 25% a numărului de vizitatori şi dezvoltarea turismului local şi regional”, realizează o serie de materiale de informare turistică în cadrul campaniei de promovare EŞELNIŢA, PERLA DUNĂRII sub sloganul „Descoperă natura, retrăieşte istoria!”.
comunicatul de presa
-
Eselnita - 7 aprilie 2014
Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Eşelniţa, în calitate de beneficiar al proiectului „Clisura Dunării - Eşelniţa, obiective cu un potenţial turistic neexploatat la adevărata valoare. Promovarea obiectivelor turistice unice la nivel European prin metode de marketing specific şi promovarea turistică vizând creşterea cu 25% a numărului de vizitatori şi dezvoltarea turismului local şi regional”, anunţă demararea unei ample campanii de comunicare a potenţialului turistic al zonei, campanie derulată sub conceptul EŞELNIŢA, PERLA DUNĂRII, cu sloganul „Descoperă natura, retrăieşte istoria!”.
comunicatul de presa
-
Eselnita - 1 aprilie 2014
Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Eşelniţa, în calitate de beneficiar al proiectului „Clisura Dunării - Eşelniţa, obiective cu un potenţial turistic neexploatat la adevărata valoare. Promovarea obiectivelor turistice unice la nivel European prin metode de marketing specific şi promovarea turistică vizând creşterea cu 25% a numărului de vizitatori şi dezvoltarea turismului local şi regional”, desfăşoară o campanie outdoor de promovare turistică în cadrul campaniei EŞELNIŢA, PERLA DUNĂRII, sub sloganul „Descoperă natura, retrăieşte istoria!”.
comunicatul de presa
-
Sinaia - 23 august 2013
La Sinaia a avut loc evenimentul de închidere al proiectului Creșterea competitivității și productivității organizațiilor prin calificarea resurselor umane în domeniul "Tehnician Prelucrări Mecanice"
POSDRU/80/2.3/S/58072
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 iulie 2013
Ministerul Educaţiei Naţionale împreună cu partenerii săi regionali Universitatea “Vasile Alecsandri” din Bacău, Universitatea „1 Decembrie 1918” din Alba Iulia, Universitatea „Constantin Brâncuşi” din Târgu Jiu şi companiile Novensys Corporation şi Media One organizează conferinţa ce marchează finalul proiectului “Centre Economice”, eveniment ce va avea loc vineri, 5 iunie, la ora 11:00 în cadrul Hotelului Minerva din Bucureşti, Sala Maya.
comunicatul de presa