Campanie de promovare La Fântâna susţinută de Media Consulta International

BUCURESTI - 14 iunie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Media Consulta International a derulat în perioada 1 aprilie – 30 mai 2010 o campanie de promovare pentru La Fântâna în presa scrisă şi în mediul online.

Campanie de promovare La Fântâna susţinută de Media Consulta International

Viziunea Media Consulta International asupra campaniei de comunicare vizează consumatorii atât din mediul de business cât şi cei care doresc să beneficieze de calitatea şi confortul unui izvor de apă şi acasă. Pe baza acestor criterii, Ana Maria Gate, Marketing Manager La Fântâna România a beneficiat de susţinerea echipei Media Consulta International, condusă de Alina Florescu, Director Media şi Elena Brişan, Director Cercetare & Strategie, optând împreună pentru cea mai bună strategie de promovare. Mixul de media a inclus publicaţii şi site-uri de profil menite a crea o legătură intre consumatori sau potenţiali clienţi, dintre care putem aminti Good Food şi Good Homes, Ce Se Întâmplă Doctore?, ProTV Magazin pe print şi site-urile 9am.ro, realitatea.net, gsp.ro, feminis.o şi 121.ro online.
În prezent, La Fântâna este principala companie furnizoare de servicii pentru aprovizionarea cu apa în sistem watercooler de pe pieţele din România şi Serbia. Serviciile La Fântâna se adresează companiilor şi consumatorilor casnici, întreaga afacere fiind clădită pe principiul parteneriatului. Printre clienţii locali La Fântâna se numără Ardaf, BNR, DHL, ING Group, Medicover, Orange România, Oracle.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mediaconsulta-international/campanie-de-promovare-la-fantana-sustinuta-de-media-consulta-international