Institutul Cultural Român promovat de Media Consulta International în cinci metropole europene

BUCURESTI - 24 iunie 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Aflată deja la a doua colaborare cu Institutul Cultural Român (ICR), Media Consulta International a fost aleasă pentru demararea unei campanii de promovare internaţională, proiect ce are ca obiectiv promovarea culturii şi civilizaţiei naţionale în Europa.

Institutul Cultural Român promovat de Media Consulta International în cinci metropole europene

Media Consulta International va asigura spaţiile de publicitate pentru Institutul Cultural Român (ICR) în cinci oraşe cheie ale Europei: Berlin, Istanbul, Londra, Paris şi Stockholm. Serviciile media prestate sunt optimizate în funcţie de profilul locaţiei şi de obiectivele stabilite de catre autoritate. În Berlin campania de promovare presupune colaborarea atat cu publicaţii de cotaţie internaţională cât şi în mediul online, spoturi radio şi expunerea afişelor publicitare. Pentru Istanbul sunt pregătite campanii dinamice de promovare implementate în presa scrisa, pe posturile de radio locale, însoţite de amplasarea unor afişe publicitare în punctele cheie ale oraşului. Activităţile de promovare pentru cele trei capitale rămase: Londra, Paris şi Stockholm se pot remarca prin instrumentele de creaţie folosite în conturarea unei campanii de publicitate difuzate pe staţiile radio locale, în ziarele şi revistele de top, precum şi în spaţiile advertoriale din cele mai aglomerate intersecţii şi staţii de metrou.
Misiunea Institutului Cultural Român este promovarea culturii şi civilizaţiei naţionale în ţară şi în afara ei. Creşterea vizibilităţii valorilor culturale româneşti în lume constituie scopul principal al activităţilor desfăşurate de ICR. Activitatea Institutului Cultural Român este înţeleasă ca o modalitate complementară de atingere a obiectivelor strategice ale României, alături de iniţiativele externe de factură politică şi economică.
Din partea agentiei, proiectul este gestionat de catre Voichiţa Todor, Media Executive şi supervizat de catre Alina Florescu, Director Media Consulta International, menţinând o legătură strânsă cu mediile partenere din statele în care este demarată campania.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mediaconsulta-international/institutul-cultural-roman-promovat-de-media-consulta-international-in-cinci-metropole-europene