Brandstalk încurajeaza flexibilitatea în trafic alaturi de Suzuki Swift

BUCURESTI - 15 noiembrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agenţia Brandstalk a fost desemnata sa puna în mişcare o noua campanie pentru B&S Motors, dealer autorizat Suzuki, cu scopul de a anunţa prezenţa maşinii Suzuki Swift la dealerul auto.

Brandstalk încurajeaza flexibilitatea în trafic alaturi de Suzuki Swift

B&S Motors, dealer autorizat Suzuki, a demarat o campanie de promovare în capitala a maşinii Suzuki Swift. Rolul campaniei este de a prezenta Suzuki Swift drept o masina perfect adaptata traficului aglomerat si de a-i informa pe cei interesaţi ca, acum, si-o pot procura rapid prin B&S Motors, cu suport financiar de la HVB Leasing, membru UniCredit Group.
“La un an de la lansarea Suzuki Swift în România, la SIAB, stocul a fost întotdeauna insuficient, datorita vânzarilor spectaculoase înregistrate în Europa. Acum va fi prima data când, în cadrul B&S Motors, va exista un stoc permanent de Suzuki Swift şi Suzuki Ignis, livrabil în 24 de ore” declara Cristian Nicolae, General Manager B&S Motors.
Conceptul de comunicare dezvoltat de echipa Brandstalk porneşte de la elementele caracteristice ale masinii. Suzuki Swift e o maşina micuţa, de oraş, alaturi de care te poţi strecura cu uşurinţa în aglomeraţie. “Flexibilitate şi libertate de mişcare sunt cuvinte cheie de la care am pornit în elaborarea campaniei. Traficul dificil şi blocajele dese caracteristice capitalei par totuşi mai puţin suparatoare atunci când conduci o maşina micuţa, flexibila, care, practic, sfideaza aglomeraţia şi reuşeşte sa scurteze timpii morţi.” declara Luisa Leizeriuc, Copywriter Brandstalk.
Timp de o luna, Suzuki Swift şi B&S Motors se vor promova în presa şi prin doua spoturi radio difuzate pe staţiile Kiss FM si Radio21. În plus, campania va avea şi o componenta media neconvenţionala în cadrul câtorva parcari private din capitala.
B&S Motors este din 2001 unul dintre principalii importatori Suzuki din sudul ţarii, a carui cifra de afaceri s-a dublat de la un an la altul. În prezent, dealerul auto reuşeşte sa asigure clienţilor o livrare prompta a maşinilor în doar 24 de ore de la cumparare şi un serviciu de tractare disponibil zi şi noapte. Alaturi de partenerul sau, HVB Leasing, membru Unicredit Grup, ofera posibilitatea doritorilor de a-şi achiziţiona maşina dorita în leasing, într-un timp record. HVB Leasing se afla in plin proces de integrare. Entitatea rezultata , denumita UniCredit Leasing, va detine cea mai mare cota de piata devenind numarul unu din punct de vedere al volumului finantarilor pe piata de leasing din Romania.

Despre MediaInterview

Echipa implicată în dezvoltarea campaniei de comunicare îi include pe Madalina Paraschiv (Client Service), Alex Brîcov (Art Director) şi Luisa Leizeriuc (Copywriter) din partea Brandstalk Advertising şi pe Cristian Nicolae (General Manager B&S Motors) şi Cristiana Mateoiu (Business Development Manager HVB Leasing). Strategia media a campaniei a fost dezvoltata si implementata de Media Investment prin Nicoleta Todea (Media Investment Manager).
Dan Costea
0726.246.036
dan.costea@thegroup.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mediainterview/brandstalk-incurajeaza-flexibilitatea-in-trafic-alaturi-de-suzuki-swift