Mediasuport


Descrierea companiei Mediasuport

Emisiunea 'Poveşti care te ung pe suflet' face parte din campania 'Poveşti de la Bunica', derulată de Untdelemn de la Bunica. Concursul 'Poveşti de la bunica' se adresează copiilor din toată ţara, cu vârste între 7 şi 15 ani. Campania beneficiază de sprijinul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului şi are drept scop stimularea creativităţii copiilor cu vârste cuprinse între 7 şi 15 ani, pasionaţi de poveşti şi de reclame.
Proiectul are trei etape: trimiterea poveştilor (până pe 30 decembrie 2007), jurizarea şi desemnarea finaliştilor (până la data de 15 ianuarie 2008), transpunerea poveştii câştigătoare în spot (până la jumătatea lunii februarie 2008). Detalii despre regulament se găsesc pe site-ul campaniei, www.povestidelabunica.ro, şi în afişele ce vor fi distribuite, cu acordul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului, în 161 de şcoli din 13 oraşe mari din ţară şi în reţeaua de distribuţie a produsului.

Comunicate Mediasuport :

Vezi toate comunicatele companiei Mediasuport.