-
BUCURESTI - 15 iunie 2015
Firmele din România țin să menționeze, prin conținutul publicat pe internet, că sunt companii, când s-au înființat, că au echipe și, în general, să afirme că sunt profesioniști, experimentați, tineri, că sunt dinamici sau serioși.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 24 februarie 2015
Datele studiului din 2015 scot in evidenta interesul deosebit catre cresterea volumului de vanzari, catre conectarea cu cat mai multi clienti si potentiali clienti in mediul digital, catre mentinerea loialitatii clientilor, dar si catre actiuni precum expunerea brandului, dezvoltarea relatiei cu clientii si cresterea ratelor de conversie. Printre actiunile de marketing digital, respondentii au mentionat campaniile TV/radio/presa, campaniile de tip CPM (cost per mille) optimizat si actiuni de customer media.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 15 iulie 2014
Mediawrite lansează Dot Ro Content Quality, primul studiu din România care se concentrează pe feedback-ul utilizatorilor cu privire la conținutul site-urilor web. Printre beneficiarii accesului la rezultatele studiului se numără deținătorii și reprezentanții site-urilor companiilor, magazinelor online, ONG-urilor, cei ai instituțiilor din România și bloggerii.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 aprilie 2014
Mediawrite, prima agenție cu focus exclusiv pe conținut web din Romania, lansează abonamente lunare de digital marketing care implica servicii de tip e-mail, social media, sms marketing si publicitate online. Totul nelimitat. Abonamentele sunt adresate tuturor celor care vor sa-si crească business-ul in online, atât start-up ownerilor si antreprenorilor cat si marketerilor online.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 16 aprilie 2013
Web Writers Europe lansează abonamente dedicate companiilor ale căror site-uri nu sunt updatate. Abonamentele de updatarea a site-urilor includ update-uri nelimitate, în termen de 24-72 de ore. Numărul de versiuni ale textelor redactate este nelimitat. 45 euro este bugetul lunar cu care o companie isi poate ține updatat site-ul.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 noiembrie 2012
Schimbarea adusă de Facebook prin excluderea treptată a comunicarilor, ce nu respectă un anumit standard, din feed-ul utilizatorilor, ridică dificultăti și probleme serioase de comunicare pentru companii. Mai mult, conform studiului Cum se diferențiază brandurile pe Facebook, realizat de Mediawrite prin Web Writers Europe, gradul de diferențiere a comunicării este scăzut.
comunicatul de presa