Cum schimbă noul buton Facebook comunicarea companiilor în social media.

BUCURESTI - 19 noiembrie 2012

Comunicat tip General in IT&C, Media / Publicitate, Internet

Schimbarea adusă de Facebook prin excluderea treptată a comunicarilor, ce nu respectă un anumit standard, din feed-ul utilizatorilor, ridică dificultăti și probleme serioase de comunicare pentru companii. Mai mult, conform studiului Cum se diferențiază brandurile pe Facebook, realizat de Mediawrite prin Web Writers Europe, gradul de diferențiere a comunicării este scăzut.

IULIA Cimpoeru

IULIA Cimpoeru

 Solutia optimă de social media management pentru următoarea perioadă este cea în care sunt utilizate trei elemente esențiale. Primul este cel al reach-ului, al doilea cel al conținutului, iar cel de-al treilea este cel al atitudinii și a vocii brandului în cadrul Facebook 

IULIA Cimpoeru, Content Strategist la Web Writers Europe

Majoritatea brandurilor prezente în cadrul Facebook nu fac diferența dintre comunicare și conținut de calitate (vezi analiza). Astfel, brandurile confundă conținutul, care atrage engagement, cu mesajele publicitare. Mesajul și tone of voice-ul companiilor este unul aproape identic, marcat, fără excepție, de falsă amabilitate și comunicare superficială.

Cel mai important, caracteristicile și identitatea definitorie a brandurilor nu este reflectată în comunicarea utilizată. Spre exemplu, comunicarea unei bănci nu se diferențiază de cea a unui magazin online, cu toate că cele două branduri au un background diferit si se pozitioneaza diferit.

Provocări aduse de butonul Pages Feed

- Folosirea eficientă a platformei Facebook, în contextul în care companiile nu mai au acces atat de usor pe wall-ul utilizatorilor;

- Comunicările și contentul brandurilor trebuie să ajungă subiect de discuție al utilizatorilor pentru a obține expunere;

- Vizibilitatea costă! Brandurile vor putea apărea cu postări în feed-ul utilizatorilor dacă apelează la sponsorizarea status update-urilor utilizând serviciul Facebook Ads.

Managementul eficient al conturilor social media reprezintă o preocupare constantă la Web Writers Europe, iar soluțiile găsite sunt adaptate mediului online românesc. Printre acestea se număra și The Online Voices Project, o platformă de research a audiențelor brandurilor în mediul online, platforma oferita gratuit companiilor.

Despre Mediawrite - The Web Content-Media Agency

Mediawrite este o societate comercială cu răspundere limitată (SRL), cu sediul în Bucureşti, în sectorul 2. Startup-ul a fost demarat de către echipa proiectului www.webwriters.eu, după doi ani de activitate în zona de web content writing, în cadrul proiectului. Firma înfiinţată la începutul lui 2011 oferă servicii şi produse de conţinut web axate, în principal, pe scrierea de texte pentru internet (web content writing) şi web publishing: web content writing, social media writing, copywriting, blog writing (blogging), articole, editoriale, jurnalism de brand, product reviews, seo copywriting, traduceri sau writing (orice limbă de circulatie europeana), white papers, studii de caz, FAQ, tutoriale, content marketing, research si consultanţă in domeniul conţinutului si comunicarii online, poezie, proză, poveşti, etc.

Contact:

Caraliu Samuel - Manager Proiect

Telefon 0770.460.340

contact@webwriters.eu

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mediawrite/cum-schimb-noul-buton-facebook-comunicarea-companiilor-n-social-media-