Mediawrite lansează un instrument de îmbunătăţire a site-urilor organizaţiilor din România.

BUCURESTI - 15 iulie 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Industrie, Retail

Mediawrite lansează Dot Ro Content Quality, primul studiu din România care se concentrează pe feedback-ul utilizatorilor cu privire la conținutul site-urilor web. Printre beneficiarii accesului la rezultatele studiului se numără deținătorii și reprezentanții site-urilor companiilor, magazinelor online, ONG-urilor, cei ai instituțiilor din România și bloggerii.

Mediawrite lansează un instrument de îmbunătăţire a site-urilor organizaţiilor din România.

Calitatea conținutului web (valoarea informațiilor) este direct proporțională cu capacitatea acestuia de a răspunde nevoilor utilizatorilor. Studiul reprezintă acel instrument de feedback al utilizatorilor cu privire la conținutul site-urilor. Accesând rezultatele studiului, deținătorii de site-uri au posibilitatea de a-și optimiza conținutul având la dispoziție chiar feedback-ul utilizatorilor români.

Ce concluzii formulează studiul cu privire la conținutul site-urilor?

Prin intermediul studiului anual, implementat online prin metoda CAWI (Computer Aided Web Interviewing), studiul permite utilizatorilor  acordarea unor note în baza a 8 indicatori de calitate ai conținutului:

    - Încrederea;
    - Validitatea;
    - Cât de complet este conținutul;
    - Calitatea prezentării/forma prezentării;
    - Gradul de erori și greșeli;
    - Rapiditatea cu care oferă esențialul;
    - Gradul în care răspunde necesităților utilizatorului;
    - Feedback direct;

Utilizând categoriile de mai sus, studiul acordă notele utilizatorilor pentru 6 categorii de content site-uri românești. În același timp, studiul înregistrează și gradul de importanță al fiecărei calități a conținutului web pentru utilizator.

Dot Ro Content Quality urmărește trei linii generale: profilul utilizatorului, preferințele sale și feedback-ul cu privire la site-uri.

Profilul utilizatorului (audienței) este construit în baza standardului de marketing TOVP (The Online Voices Project) dezvoltat de Mediawrite, și include elemente legate de caracteristici și valori umane ale utilizatorului, precum și tipologia psihologică a acestuia.

Despre Mediawrite

Mediawrite este prima agenție din România cu focus exclusiv pe conținut pentru web (content web, content marketing).

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mediawrite/mediawrite-lanseaza-un-instrument-de-imbunatatire-a-site-urilor-organizatiilor-din-romania