Mellon Romania Medaliata cu Aur la cea de a 2 a Editie a Contact Center World Awards

BUCURESTI - 2 august 2007

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Finalista la 4 categorii, Compania a fost premiata cu un premiu de Aur pentru “Cea Mai Buna Campanie Outbound” la Categoria ‘Best of the Best in EMEA’

Bucuresti, 2 August, 2007 - Mellon Romania S.A., membra a Grupului de Companii Mellon si furnizor de marca de servicii de valoare si solutii tehnologice avansate institutiilor financiare si altor companii mari din Romania, anunta asatazi nominalizarea sa la 4 categorii la cea de a 2 a editie a premiilor Contact Center World, ‘Best of the Best in EMEA’.

Concurand cu unele dintre cele mai mari contact centere atat in-house cat si outsourced, compania a fost premiata cu un aur pentru Cea Mai Buna Campanie Outbound si alte trei premii de bronz pentru Cel Mai Bun Contact Center (51-250 agents), Cel Mai Bun Contact Center Agent, si Cel Mai Bun Contact Center Trainer. La categoria Cea Mai Buna Campanie Outbound, Mellon Romania a prezentat proiectul de carduri de credit preaprobate realizat pentru Banca Romaneasca, promovarea ofertei competitive a cardurilor de credit ale bancii.

Premiile anuale Contact Center World acopera 9 categorii si 3 regiuni. Participanti din 61 de tari din intreaga lume, au intrat in competitie la una sau mai multe din cele 9 categorii. Mellon Romania a fost singurul contact center din Romania care a fost inclus in categoria finalistilor, concurand pentru o medalie de aur, argint sau bronz.

“Ne bucurăm foarte mult că prima noastra participare la această competiţie a avut un succes atât de mare. Multipla noastră recunoaştere subliniază nu numai angajamentul nostru de a furniza servicii de contact center de înaltă clasă, dar şi angajamentul echipei noastre de a face acest lucru posibil urmând standardele internaţionale şi cele mai bune practici de outsourcing. Această realizare întăreşte poziţia noastră pe piaţa de contact center-e şi reprezintă o garanţie în plus pentru clienţii noştri care se pot baza pe un partener experimentat cu un înalt grad de profesionalism”, a afirmat domnul Angelos Angelidis, Director General, Mellon România.

Premiile au fost decernate in cadrul unei gale de premiere ce a avut loc pe 24 si 25 Iulie, in Londra, UK.

Despre Mellon Romania SA

Despre Mellon România

Mellon România S.A., filială a Mellon Technologies, a fost infiinţată în anul 2001 în Bucureşti şi oferă soluţii de front-end şi back-end companiilor care lucrează cu persoane fizice, băncilor care au activitate de retail, companiilor de utilităţi publice, companiilor de telecomunicaţii şi companiilor private. In iunie 2006, Mellon România a preluat OCCO Marketing Services, lărgind aria call center-ului cu 250 de poziţii, devenind unul dintre leaderii de call center-e din România. Astăzi, Mellon România se bucură de o creştere importantă a cifrei de afaceri ca urmare a relaţiei cu clienţii săi şi cu furnizorii săi stabili, cum ar fi Diebold şi Gemalto.

Mellon Romania S.A.
266-268 Calea Rahovei, 1A Building, 1st Floor, Annexes A-C, District 5, Bucharest
Phone: +4021 423 77 30
Fax: +4021 423 77 52
www.mellon.com.ro
office@mellon.com.ro
Vala Marcou
e-mail: v.marcou@mellon.com.gr

office@mellon.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mellon-romania-sa/mellon-romania-medaliata-cu-aur-la-cea-de-a-2-a-editie-a-contact-center-world-awards