Mellon Romania Workshop - "The Future of Branches: Customer Friendly and Secure"

Locul desfasurarii: Hotel J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel

Organizator: Mellon Romania SA

Miercuri, 28 februarie 2007, Mellon Romania organizeaza un seminar avand ca tema securitatea si automatizarea sucursalelor. Evenimentul are loc la Hotel J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel, Salon B&C, intre orele 9 si 15.

In cadrul acestui seminar vor fi prezentate ultimele noutati cu privire la sistemele de securitate (safes, vaults) si solutiile de automatizare (teller cash recyclers, queuing systems).

Evenimentul se adreseaza institutiilor financiare, companiilor de utilitati publice si altor organizatii cu filiale teritoriale.


Georgiana Dimancescu
Specialist Relatii Publice
Tel: +4021 423 77 30

Despre MELLON ROMANIA SA

Despre Mellon România

Mellon România S.A., filială a Mellon Technologies, a fost infiinţată în anul 2001 în Bucureşti şi oferă soluţii de front-end şi back-end companiilor care lucrează cu persoane fizice, băncilor care au activitate de retail, companiilor de utilităţi publice, companiilor de telecomunicaţii şi companiilor private. In iunie 2006, Mellon România a preluat OCCO Marketing Services, lărgind aria call center-ului cu 250 de poziţii, devenind unul dintre leaderii de call center-e din România. Astăzi, Mellon România se bucură de o creştere importantă a cifrei de afaceri ca urmare a relaţiei cu clienţii săi şi cu furnizorii săi stabili, cum ar fi Diebold şi Gemalto.

Participare: Intrare libera