Criza economica afecteaza si piata locala de lux

BUCURESTI - 11 iunie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Cine si-a inchipuit ca “bogatii” sufera ultimii, are acum dovada ca si “la crème de la crème”
dintre clienti incep sa dea semne de strangere a curelei.

Potrivit unui studiu de marketing, comandat de proiectul imobiliar de lux “Lotus Cismigiu”, comportamentul celui mai instarit sector din Romania s-a schimbat de ceva vreme.

“Eram foarte interesati sa aflam care sunt astazi principalele criterii de decizie in ceea ce ii priveste pe cei care apartin clasei de varf,” spune Monica Popescu, sales manager al proiectului “Lotus Cismigiu”.

Cum acesta este singurul proiect care targeteaza clasa de varf, dezvoltatorul a dorit sa afle care sunt codurile care conduc spre potetialii sai clienti – joaca doar pretul principalul rol? Inca mai conteaza calitatea? Care sunt aspectele emotionale care ii influenteaza pe cumparatori in zilele acestea?

Romanii cu posibilitati financiare sunt mai precauti in ceea ce priveste achizitia anumitor produse si servicii, releva cercetarea de marketing. In aceasta perioada de criza, domeniul auto este cel mai afectat segment al pietei locale de lux, acesta fiind urmat de piata ceasurilor, a accesoriilor (genti si articole de piele). De asemenea, produsele de design interior si mobilierul de lux au inregistrat o scadere vizibila in ceea ce priveste vanzarile.

Lotus Cismigiu ofera un stil de viata unic in chiar inima Capitalei, fiind un proiect imobiliar de lux cu veritabile apartamente de lux chiar langa parcul Cismigiu. Proiectul ofera apartamente finisate, targetand clasa romaneasca si straina de varf.

“Am aflat ca multi dintre potentialii nostri clienti detin chiar mai multi bani lichizi decat inainte. Cei mai multi dintre acestia au foarte multa experienta in afaceri si inteleg faptul ca preturile nu vor cobori, de aceea, acesta este momentul oportun de a lua decizii si de a cumpara case scumpe, de lux, la cele mai bune preturi de pana acum. Totusi, ei raman interesati sa negocieze pentru cel mai bun pret, cea mai buna calitate, si sa “beneficieze” la maximum la criza.
Bazandu-ne pe acest studiu, am inceput sa ne gandim la metode si combinatii unice de plata, chiar si pentru clasa de varf, care in trecut, era prea mandra sa discute despre reduceri sau ipoteci. Bineinteles ca am creat promotii care ne individualizeaza, insa acestea nu au fost suficiente pentru a satisface tipul de clienti pe care noi il servim. Acestia sunt obisnuiti sa fie intotdeauna tratati preferential. Customizarea este un proces absolut necesar si, pe langa aceasta, in ziua de azi, solutia de finantare reprezinta cheia oricarei vanzari, in conditiile in care teoria de baza este aceea de a plati acum cat de putin este posibil si de a amana plata integrala pana la venirea unor vremuri mai bune,” adauga Popescu.

Cercetarea de marketing se bazeaza nu doar pe informatii referitoare la piata imobiliara, ci si aceea a masinilor de lux, a ceasurilor scumpe si a pietei de lux in general (moduri de distractie, vacante etc.).

“Datorita rezultatelor studiului, proiectul nostru este mai accesibil in prezent decat era pana acum. Suntem mai deschisi discutiilor si negocierilor cu clientii.”

Despre Mentor Group Holdings

Pentru intrebari/interviuri la biroul sau la show room-ul nostru :

Andreea Marinas
PR & Marketing Coordinator
Mobile: +4 - 0727060403
Email: andreeam.pr@mg-holdings.com
Web: www.lotuscismigiu.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mentor-group-holdings1/criza-economica-afecteaza-si-piata-locala-de-lux