Compania Wrigley isi eficientizeaza activitatea prin outsourcing

BUCURESTI - 20 octombrie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Bucureşti - 18 octombrie 2010 - Merchandising Provider Company - companie specializată în servicii de trade & in-store marketing, a extins colaborarea cu Wrigley România.

Compania Wrigley isi eficientizeaza activitatea prin outsourcing

Bucureşti - 18 octombrie 2010 - Merchandising Provider Company - companie specializată în servicii de trade & in-store marketing, a extins colaborarea cu Wrigley România.

Merchandising Provider Company a început colaborarea cu Wrigley România în urmă cu un an de zile prin demararea unui proiect de mercantizare în reţelele Carrefour şi Carrefour Express pentru unul dintre clienţii multinaţionalei, compania de distribuţie Laro Distribution. Colaborarea între cele două companii a avut un succes peste aşteptările setate iniţial iar datorită acestui rezultat Wrigley România a hotărât să extindă colaborarea cu Merchandising Provider Company prin demararea de proiecte similare şi pentru alţi clienţi ai săi care distribuie sau comercializează produsele Wrigley in IKA precum Real, Selgros, Metro, Kaufland, Billa şi Gima.

“Pentru noi colaborarea cu Wrigley a însemnat un punct important de plecare în definirea şi ajustarea conceptului de “outsourcing” în materie de servicii de merchandising şi nu numai. De multe ori plecăm de la considerentul că externalizare înseamnă exclusiv reducerea costurilor, însă principalul avantaj pe care o agenţie specializată trebuie să îl ofere în momentul în care se decide outsourcing-ul activităţilor de merchandising în magazine, constă în transferul responsabilităţii privind gestionarea şi coordonarea resurselor umane, fără riscul pierderii calităţii implementării. Mai mult decât atât, având posibilitatea de a eficientiza munca oamenilor prin sindicalizarea lor pe mai multe proiecte dăm posibilitatea producătorilor şi distribuitorilor să investească eficient şi mai ales să plătească un preţ corect, pentru orele lucrate efectiv, excluzând pauzele de masă, timpii morţi şi timpii de deplasare între locaţii.

Agenţia vine cu sistemul procedural şi cu kitul de coordonare propriu, know-how-ul şi posibilitatea de a share-ui oamenii pe mai multe proiecte „part time”. Clientul vine cu standardele de implementare dictate de rigorile brandului şi tot ce ţine de imagine, comunicarea lui cu consumatorul.
Prin dezvoltarea acestui parteneriat ni s-a confirmat că reţeta succesului în outsourcing conţine obligatoriu următoarele ingrediente: transparenţa, comunicarea şi nu în ultimul rând implicarea reciprocă; sunt obligatorii pentru a ne putea îndeplini obiectivele de performanţă” - a declarat Sorana Ene, Managing Partner în agenţie.

“Merchandisingul este o unealtă importantă pentru orice brand. Tot efortul depus în campanii publicitare este inutil dacă în momentul în care consumatorul ajunge la raft nu găseşte produsul sau bâjbâie printre etichete să afle cât costă… Este simplu şi cu toate acestea se pare că ecuaţia alimentării raftului cu produs în permanenţă este mult mai complexă, pentru că de multe ori în proces apar sincope care nu ţin neapărat doar de sfera merchandisingului, ţin de fluxul de comenzi, ritmul de aprovizionare şi chiar de relaţia pe care o ai cu reprezentanţii magazinelor. Şi în contextul acesta este foarte important să ai sprijinul agenţiei şi oameni cu iniţiativă în teren, orientaţi pe găsirea de soluţii, uneori este mai eficientă aplicarea lor în plan local decât la nivel macro. Este din ce în ce mai evident faptul că outsourcingul este o soluţie convenabilă pentru producători şi distribuitori mai ales dacă iţi oferă şi confortul necesar pentru a putea să te concentrezi pe strategie şi dezvoltare. A fost un proiect care s-a mulat perfect pe nevoile clienţilor noştri şi am apreciat aportul partenerilor de la MPC, prin implicare, inovaţie şi flexibilitate ”- a declarat Adi Costache, National KA Merchandising Manager în Wrigley România.

Merchandising Provider Company a fost înfiinţată la sfârşitul anului 2004 prin desprinderea departamentului de trade marketing din cadrul companiei QB Promotion.

Despre Merchandising Provider Company SRL

De la data lansării şi până în prezent Merchandising Provider Company a continuat să acumuleze know-how prin multitudinea de proiecte de outsourcing realizate pentru companii precum Coca-Cola, Wrigley, Laro Distribution, Julius Meinl, d’aucy România, Auchan România, Osram, UPC România, ASPAD, Nicoro Trading sau General Parma Food.

Laszlo Dan
Client Service Director

Email: dan.laszlo@mercantizare.ro

dan.laszlo@mercantizare.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/merchandising-provider-company-srl/compania-wrigley-isi-eficientizeaza-activitatea-prin-outsourcing