ARBOperformance si Metromind Media lanseaza Clickable

BUCURESTI - 8 septembrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucuresti 8 septembrie 2009 - Clickable este un serviciu oferit de catre Metromind Media in parteneriat cu ARBOinteractive. El se adreseaza companiilor ce au utilizat si utilizeaza componenta de media buying in cadrul campaniilor lor. Produsul se bazeaza pe mixul celor mai importante elemente din mediul online: awarnesul adus de display advertising si marketingul prin motoarele de cautare.

Diferenta notabila dintre Clickable si bannerele in sistem cost-per-click consta si in modalitatea de evaluare strict personalizata pe nevoiile clientului.La baza parteneriatului dintre ARBOinteractive si Metromind Media a stat asa cum afirma si Elena Jigaila Manager ARBOperformance , dorinta de a inlesni planificarea optima a campaniilor de publicitate in mediul online:

“Clickable, rezultat al colaborarii dintre ARBOperformance si Metromind, este produsul noii generatii in comunicarea online. Bazat pe o audienta de calitate oferita de reteaua ARBOperformance cu forme neintruzive de prezentare si targetare precisa precum si pe metodele de analiza si interpretare profesionale oferite de Metromind fac din Clickable un produs de succes”

Utilizatorii Clickable vor avea posibilitatea de a targeta individual cele peste 100 de site-uri, care sunt segmentate pe 15 categorii si constituie portofoliul ARBOinteractiv. Gabriel Nedelea, Managing Director Metromind Media afirma:

“Clickable a aparut din necesitatea crearii unui tip de banner bazat pe eficienta. Agentia Metromind, este adepta marketingului eficient, de aceea din toate campaniile noastre nu lipseste componenta Google Adwords. Problema adwords este aceea de limitare: esti conditionat de numarul de cautari pe nisa careia te adresezi. Astfel, impreuna cu Clement Nicolaescu si cu Elena Jigaila, am incercat sa tratam acest deficit prin crearea unui nou mijloc de promovare bazat pe eficienta, dar din care sa nu lipseasca componentele de branding, awareness, brand interaction si mesage association.”

Serviciul este disponibil spre achizitionare doar prin intermediul agentiei Metromind Media, aceasta pregatind deja primele campanii utilizand Clickable.

Despre Metromind Media

Despre Metromind Media:
Metromind Media este o agentie digitala infiintata in 2004. Agentia s-a remarcat prin claritatea strategiei si eficienta campaniilor create si realizate pentru clientii precum: FHM, Tornado, Vichy, Oltchim, Magazinul de Case si Esquire

Despre ARBOperformance:

ARBOperformance este un serviciu al ARBOinteractive. ARBOinteractive are o experienta de peste 8 ani pe piata online din România, initial ca departament al ARBOmedia, apoi, din mai 2008, ca si companie separata. In luna septembrie, compania a fost preluata de Goldbach Media, companie prezenta in 10 tari europene. ARBOinteractive România gestioneaza in prezent spatiul publicitar al peste 150 de site-uri.


Pentru intrebari sau mai multe informatii referitoare la acest produs sau care privesc activitatea agentie Metromind Mediai, va rugam luati legatura cu Bianca Manescu, PR Corporate Metromind Media, la tel 0752 0752 08
bianca.manescu@metromind.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/metromind-media1/arboperformance-si-metromind-media-lanseaza-clickable