OOH TV- In Bus Media Solutions

Iasi - 8 iulie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Metropolis TV, www.metropolistv.ro, este prima companie care introduce in piata conceptul “In Bus TV” Captarea atentiei publicului tinta, prin difuzarea de clipuri media si mesaje publicitare pe display-uri LCD - HDTV, amplasate in mijloace de transport in comun.

OOH Tv – In Bus Media Solutions

Metropolis TV, www.metropolistv.ro este prima companie care introduce in piata conceptul “In Bus TV”
In prezent sunt difuzate clipuri media in unele retele de transport in comun din Romania, insa acestea constau doar in mesaje publicitare
Ponderea mare a populatiei active din Romania care foloseste transportul in comun – Aproximativ trei sferturi din populatia urbana foloseste trasportul in comun pentru a se deplasa in interiorul localitatii;
Combinarea clipurilor media de interes public (informatii, anunturi oficiale, etc.) cu mesajele , obtinand astfel un “mini program TV” , de interes public
Captarea atentiei publicului tinta, prin difuzarea de clipuri media si mesaje publicitare pe display-uri LCD - HDTV, amplasate in mijloace de transport in comun;
Metropolis TV acopera in prezent Iasi, Suceava si Piatra Neamt, cu intentii de extindere si in alte orase din tara.
Audienta realizata prin difuzarea de clipuri media si mesaje publicitare pe LCD-HD, amplasate in centre comerciale.
Clipurile media sunt difuzate in prima faza a proiectului de la un dispozitiv local (pe memory card-uri), urmand ca in a doua faza de dezvoltare a proiectului, sa fie realizata online de la un server central, ceea ce va permite updatarea in timp real a anumitor clipuri informative;
Acelasi principiu de difuzare a mesajelor publicitare si a programelor cu cel folosit de statiile TV, difera doar locul in care se efectueaza transmisia
Programele de televiziune sunt adaptate specificului locatiilor (durata mai scurta, text + imagine + sunet)
Transmisia se face in sistem “Loop Time”: programul este repetitiv si are o lungime prestabilita in functie de tipul spotului (mesaj informatic, spot publicitar).
Targetul “In Bus TV” este segmentul care cuprinde persoanele active din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 20 si 60 de ani, care calatoresc cu mijloacele de transport in comun, in interiorul localitatii;
Cuprinde consumatori care fac parte din toate segmentele de informare
Combinarea clipurilor media de interes public(informatii, anunturi oficiale, etc.) cu mesajele publicitare, obtinand astfel un “mini program TV” , de interes public

Despre Metropolis TV

Metropolis TV acopera in prezent Iasi 25 autobuze, Suceava 12 autobuze si Piatra Neamt 10autobuze/troleibuze, cu intentii de extindere si in alte orase din tara.
SC Burlywood Advertising SRL

Iasi, Str. Canta , Nr. 26

Tel: 0721 / 283036


office@metropolistv.ro