Publicitatea neconventionala castiga teren

Iasi - 31 martie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Publicitatea neconvetionala, printre care sistemul In Bus TV, castiga teren in fata canalelor traditionale, reusind sa atraga bugete in crestere pentru acest inceput de an, din majoritatea segmentelor de clienti : educatie, transfer bani, materiale constructii, canale de televiziune, FMCG.
Metropolis TV urmareste extinderea in marile orase ale tarii prin atragerea de parteneri locali sau nationali .

Publicitatea neconvetionala, printre care sistemul In Bus TV, castiga teren in fata canalelor traditionale, reusind sa atraga bugete in crestere pentru acest inceput de an, din majoritatea segmentelor de clienti : educatie, transfer bani, materiale constructii, canale de televiziune, FMCG.

Impunand pe piata avantajele canalului In Bus TV:
•Rata de memorizare a mesajului mult mai mare comparativ cu celelalte canale: TV, outdoor, ziare, radio, internet.( 51%)
Ponderea mare a populatiei active din Romania care foloseste transportul in comun – Aproximativ 75% din populatia urbana foloseste trasportul in comun pentru a se deplasa in interiorul localitatii;
Combinarea clipurilor media de interes public(informatii, anunturi oficiale, etc.) cu mesajele publicitare, obtinand astfel un “mini program TV” , de interes public , cu ODV foarte ridicat.
Captarea atentiei publicului tinta, prin difuzarea de clipuri media si mesaje publicitare pe display-uri LCD - HDTV, amplasate in mijloace de transport in comun;
Metropolis TV acopera in prezent Iasi, Suceava si Piatra Neamt, cu intentii de extindere si in alte orase din tara.
Acelasi principiu de difuzare a mesajelor publicitare si a programelor cu cel folosit de statiile TV, difera doar locul in care se efectueaza transmisia
Programele de televiziune sunt adaptate specificului locatiilor (durata mai scurta, text + imagine + sunet)
Targetul “In Bus TV” este segmentul care cuprinde persoanele active din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 60 de ani, care calatoresc cu mijloacele de transport in comun, in interiorul localitatii, cu venituri medii.
Cuprinde consumatori care fac parte din toate segmentele de informare.
Canal de informare/promovare foarte dezvoltat worldwide: Transit TV( North America), RoadShow(Asia), London Bus Europe,
Metropolis TV urmareste extinderea in marile orase ale tarii prin atragerea de parteneri locali sau nationali .

Despre Metropolis TV

Metropolis TV acopera in prezent Iasi 25 autobuze, Suceava 12 autobuze si Piatra Neamt 10autobuze/troleibuze, cu intentii de extindere si in alte orase din tara.
SC Burlywood Advertising SRL

Iasi, Str. Canta , Nr. 26

Tel: 0721 / 283036


office@metropolistv.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/metropolis-tv/publicitatea-neconventionala-castiga-teren