MiniCRM devine partener Stup, un proiect al Banca Transilvania dedicat susținerii comunității antreprenoriale

BUCURESTI - 23 august 2022

Comunicat tip General in Afaceri, Banci / Asigurari, IT&C, Tehnologie, Cursuri

Stup este un spațiu pentru antreprenori, situat în Calea Șerban Vodă, nr.206, U-Center Parter, sector 4, București. A fost deschis în 22 iulie 2022 de către Banca Transilvania, și reprezintă o soluție unică pentru toți antreprenorii care vor să își înființeze o firmă și au nevoie de servicii specializate, dar și pentru cei care au deja un business și doresc să îl dezvolte alături de profesioniști din diferite domenii. În cadrul Stup, MiniCRM este partenerul ales pentru a oferi soluții pe partea de management al relațiilor cu clienții (CRM), dar și de creștere a vânzărilor și sistematizare a activităților zilnice din companie. La Stup, orice antreprenor, indiferent de banca cu care lucrează, poate primi consultanță pentru: servicii bancare, digitalizare, asigurări, contabilitate, marketing digital, înființare și modificare societăți comerciale, ecommerce, HR, semnătură electronică, hosting website și, desigur, soluții CRM și optimizare procese.

MiniCRM este partener Stup

MiniCRM este partener Stup

MiniCRM este mândru să anunțe că face parte din grupul select de parteneri ales de Banca Transilvania în cadrul Stup, proiect pentru susținerea comunității de antreprenori din România, lansat în 22 iulie, în București, Calea Șerban Vodă 206. 

Ce este Stup?

Stup este un spațiu fizic și virtual, dedicat antreprenorilor care au nevoie de sprijin și consultanță în diverse părți ale activității lor. Spațiul este disponibil pentru toți antreprenorii din România, indiferent dacă sunt clienți BT sau nu, și indiferent în ce moment al activității se află: antreprenori debutanți sau antreprenori în faza de creștere. 

Antreprenorii își pot programa la Stup întâlniri cu experți din diferite domenii sau pot participa la evenimente gratuite pe subiecte de interes pentru ei. Sub deviza #sefacelastup, oamenii de afaceri sunt încurajați să vină la Stup pentru a obține finanțări, a face networking, a înființa o firmă, a-și duce business-ul în online, a găsi soluții de plată potrivite sau a participa la evenimente de business.

Pentru a realiza acest spațiu unic prin concept și funcționalitate, Banca Transilvania a adus laolaltă mai mulți parteneri, fiecare oferind servicii fără de care o firmă nu se poate dezvolta. Astfel, de la servicii pentru înființarea sau modificarea unei societăți comerciale, până la soluții de plăți și contabilitate sau servicii de digitalizare pentru companii, fiecare din partenerii Stup aduce o expertiză necesară pentru firmele care vin în căutare de inspirație și soluții. 

Ce este MiniCRM?

Unul dintre acești parteneri Stup este MiniCRM, o companie SaaS care oferă soluții de Customer Relationship Management (CRM). Însă MiniCRM este mai mult decât un simplu CRM. Sistemul oferă opțiuni diverse pentru sistematizarea activităților și proceselor din companii. 

Prezent deja de 7 ani pe piața din România, MiniCRM a fost dezvoltat inițial ca o soluție de gestionare a relațiilor cu clienții. Acum oferă și module special proiectate pentru: vânzări, marketing, facturare, ofertare, helpdesk, project management, resurse umane, evenimente, procese și task-uri interne. MiniCRM este partenerul ideal pentru firmele care vor să își crească performanța, să economisească timp și să exploateze fiecare oportunitate în mod sistematic. 

MiniCRM a ajutat deja peste 1900 de IMM-uri să se dezvolte și să își găsească propriul ritm de creștere. Fie că a fost vorba de soluții pentru creșterea vânzărilor sau de instituirea de procese de lucru optimizate, MiniCRM a fost alături de clienții săi mereu. Și asta pentru că a înțeles importanța unui partener de încredere în momentul în care o firmă este la început de drum, sau este pe punctul de a trece la următorul nivel al dezvoltării sale. 

Ce oferă MiniCRM prin Stup?

Orice antreprenor care ajunge la Stup cu o problemă care intră în aria de competență a MiniCRM, va fi îndrumat către consultanții companiei. 

Pentru ca fiecare client să aibă cea mai bună experiență posibilă, consultanța oferită face posibilă o mai bună adaptare a serviciilor și produselor la nevoile specifice ale fiecărei afaceri în parte. Sistemul MiniCRM este personalizabil, astfel că oricine își poate crea propria variantă de MiniCRM, alegând și plătind numai pentru serviciile pe care le folosește.

Despre MiniCRM

MiniCRM este o companie care furnizează unui număr de peste 1900 de clienți din România și Ungaria un sistem software CRM adaptat nevoilor companiilor de orice tip și mărime. Inițial conceput ca un soft pentru managementul relațiilor cu clienții, MiniCRM permite azi o mai bună planificare, organizare și monitorizare a tuturor activităților din companie, nu doar a celor de vânzări.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/minicrm/minicrm-devine-partener-stup-un-proiect-al-banca-transilvania-dedicat-sustinerii-comunitatii-antreprenoriale