Cursuri Open MMM Consulting International aprilie-iunie 2011

BUCURESTI - 8 martie 2011

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Banci / Asigurari, Industrie

MMM Consulting International va invita sa participati in perioada urmatoare la cursurile open, pachet de cursuri care adreseaza formarea abilitatilor de trainer, dezvoltarea abilitatilor de a vorbi in public, dezvoltarea capacitatii de a crea relatii cu clientii pentru succesul afacerii si dezvoltarea capabilitatilor de leadership si management printr-un program integrat, nou si inovativ.

Train of Trainers (5 zile), 6-7-8 aprilie si 14-15 aprilie
Clientii pe viata, viitorul afacerii (2 zile), 5-6 mai
Oratorie (1 zi), 13 mai
Performance Leadership Profile (2 zile), 22-23 iunie

Cursuri Open MMM Consulting International aprilie-iunie 2011

Iata mai multe detalii despre programele noastre:

Train of Trainers (5 zile), 6-7-8 aprilie si 14-15 aprilie

Un program cu un portofoliu care il recomanda:

    Total participanti (2008 – 2011): 667 persoane, traineri si manageri din Total companii beneficiare: 73  Programe dedicate companii: BCR, Tarom, Pirelli, Interbrands, Nestle, Bancpost, Romstal, Unicredit, Apa Nova, Saint Gobain, Carrefour, RZB, MetroTotal zile de instruire si consultanta: peste 320

Un curs adresat tuturor persoanelor care doresc sa practice aceasta meserie si care doresc sa o invete.

Abordarea noastra:

1. Cursul se bazeaza pe experimentare si exersare – fiecare participant va lucra in curs minim 30-40 de minute in fata salii, in rol de trainer, coordonand un exercitiu, conducand o sesiune de analiza, o dezbatere sau demonstrand utilizarea unui exercitiu cunoscut de el;

2. Feedback-ul este permanent si extrem de amplu: folosim feedback-ul de fiecare data cand un participant a fost implicat intr-un exercitiu in rol de trainer, astfel incat fiecare cursant sa isi imbunatateasca performanta folosindu-se de viziunile si experienta tuturor celorlalti;

3. Cea mai importanta resursa este bogatia experientei participantilor iar rolul si maiestria noastra este sa scoatem la iveala si sa folosim toata aceasta bogatie.

4. Parteneriate de invatare – un principiu similar coaching-ului, in care fiecare isi sprijina perechea sa isi atinga obiectivele de dezvoltare. Parteneriatele sunt surse extraordinare de crestere si pot fi utilizate si dupa finalul cursului

Clientii pe viata, viitorul afacerii (2 zile), 5-6 mai

Obiective:

Descoperirea si exploatarea resurselor interne prin care managerii pot obtine o relatie indelungata si profitabila cu clientii. Secretele loialitatii.

Introducere:

In companiile noastre ne luptam in fiecare zi sa castigam un client nou, sa exploatam potentialul pietelor noastre, sa incheiem contracte profitabile. Dar concurenta si criza ne-au facut sa intelegem cat de important este sa reusim sa ii pastram pe clienti, sa ii transformam in parteneri loiali si chiar sustinatori. Este posibil! Provocarea cursului este aceea de a demara o schimbare in atitudinea fata de clienti – noua era in relatia cu clientii se defineste prin incantare. Cat de pregatiti suntem pentru aceasta batalie?

Ce vor clientii? Nimic nou: bani si avantaje. Dar cum se face ca pe unii ii pierdem chiar si cand ne sacrificam pretioase felii din marja de profit? Cum se face ca uneori competitorii nostri reusesc sa ni-i ademeneasca sau sa ni-i  „fure de sub nas”?

Afla ce lipseste echipei tale pentru a construi relatii cu clientii pe care competitia si avalansa reducerilor sa nu le poata afecta.

Descopera ingredientele loialitatii adevarate pe care un client o poate avea pentru un furnizor.

Rezultate asteptate:

    Fiecare participant va descoperi cateva modalitati la indemana echipei sale de a crea incantare clientilor si a-i transforma pe clientii multumiti si nemultumiti in clienti loiali.  Fiecare participant va pleca de la curs capabil sa creeze pentru echipa sa o strategie si abordare care sa conduca la incantarea si loializarea clientilor.

 

Cui se adreseaza cursul:

Managerilor de nivel mediu si peste din domeniile industrial, servicii, comert care coordoneaza departamente in direct contact cu clientii (vanzari, livrare, service, mentenanta, consultanta, relatii cu clientii, etc)

Oratorie (1 zi), 13 mai

Un workshop inedit si inovativ livrat de trainerul nostru, actorul TNB si profesorul Cristin Tomi

Obiective:

- Consolidarea cunostintelor referitoare la elementele de oratorie;- Dezvoltarea abilitatilor de comunicare interpersonala;- Constientizarea factorilor care pot influenta transmiterea mesajului;- Dezvoltarea deprinderilor de autocontrol in fata unui auditoriu mai putin receptiv;

Competente generale:

- Sa utilizeze limbajul verbal si nonverbal pentru a transmite un mesaj- Sa recunoasca tipurile de comunicare adecvate profilului de auditoriu- Sa identifice elementele de comunicare nonverbala care sustin ascultarea activa- Sa dobandeasca tehnici de voce- Sa aplice elemente de stapanire a emotiilor- Sa se implice activ in depasirea eventualelor inhibitii ce pot aparea pe parcursul transmiterii mesajului- Sa isi dezvolte abilitatea de orientare catre rezultat- Sa dobandeasca aptitudinea de a fi empatic si asertiv- Sa inspire si sa incurajeze gandirea pozitiva

Performance Leadership Profile (2 zile), 22-23 iunie

Un workshop inovativ de Leadership Perfomant insotit de un instrument de feedback individual, on-line, care conduce la un salt de performanta vizibil si masurabil

Performance Leadership Profile™ se bazeaza pe cercetarea comportamentelor care conduc la performanta, inceputa acum mai bine de 40 de ani. Utilizate mai intai pentru imbunatatirea eficacitatii proceselor de training, rezultatele cercetarii au fost aplicate ulterior intr-o arie mai larga, pentru imbunatatirea performantei umane in general. Spre deosebire de celelalte abordari legate de cresterea productivitatii si dezvoltarii leadeshipului, aceasta tehnologie se bazeaza pe cercetari empirice laborioase, pe ultimele tendinte in management si pe simtul realitatii in business-ul actual.

Un  program practic de  dezvoltare a leadershipului pentru a le oferi leaderilor metode si abilitati specifice ce pot fi aplicate imediat in cadrul organizatiei. Performance Leadership Workshop este un program ce poate fi livrat la orice nivel de management deoarece principiile manageriale sunt universale si pot fi aplicate in intreaga organizatie. Atunci cand acestea sunt aplicate in intreaga organizatie, trainingul si metodologia pot avea un impact foarte mare prin dezvoltarea si intarirea unei culturi pozitive bazata pe performanta.

Beneficii pentru participanti si arii de dezvoltare abordate in workshop:

    SETAREA OBIECTIVELOR: felul in care un leader contribuie la setarea obiectivelor organizationale, de grup si individuale precum si a asteptarilor ce sunt aliniate, participative, tangibile , realizabile in timp si provocatoare.  OPTIMIZAREA CONDITIILOR: masura in care o leaderul selecteaza in mod eficient si plaseaza oamenii potriviti in postul potrivit, ofera trainingul necesar, detine competentele manageriale cheie si ofera spijin prin organizarea optima a muncii  pe  profilul postului precum si resursele necesare. MASURARE: capacitatea leaderului de a seta indicatori de masurare, masura in care indicatorii de performanta stabiliti ce sunt aliniati la organizatie, obiectivi, precisi, ce masoara si timpul si sunt sub controlul celui caruia ii este masurata performanta.FEEDBACK: capacitatea leaderului de a furniza informatie cu privire la performanta ce este regulata, se petrece intr-un interval de timp stabilit, specifica, usor de inteles, si comunicata in diferite moduri. INTARIRE POZITIVA: felul in care leaderul face o informare sistematica asupra consecintelor pozitive ce reies dintr-o performanta buna in organizatie, in echipa de lucru precum si apreciere pozitiva din partea managerului care, trebuie sa mentina in celalalt, performanta. COACHING/TEAMBUILDING: felul in care leaderul este pregatit sa faca o informara sistematica intr-un mod constructiv si de sustinere a elemetelor ce trebuiesc corectate sau imbunatatite pentru a ajuta grupul sau indivizii sa isi atinga potentialul maxim.

Va invitam sa ne contactati pentru detalii si sa vizitati site-ul nostru: www.mmmconsulting.ro

Contact: Viviana Andone

viviana.andone@mmmconsulting.ro/ tel: 0742.40.19.00

Despre MMM CONSULTING INTERNATIONAL

MMM Consulting International SRL, este o companie de training si consultanta in resurse umane.

MMM Consulting va ofera:
servicii integrate si personalizate;
metodologii internationale de diagnoza si consultanta, solutii testate;
training si dezvoltare;
cursuri in sistem deschis.

Fiecare situatie poate avea solutia sa unica, flexibila si dinamica, avind la baza un profesionalism solid. 

www.mmmconsulting.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mmm-consulting-international/cursuri-open-mmm-consulting-international-aprilie-iunie-2011