LANSAM SERIA DE CURSURI ACREDITATE

Locul desfasurarii: Hotel Dacia

Organizator: MMM CONSULTING INTERNATIONAL

Locul unui asistent manager se regaseste la nivelul structurilor ierarhice superioare ale companiei, ca prim subaltern si in acelasi timp colaborator apropiat al directorului (general sau de departament). De aceea, asistent manager-ul reprezinta cartea de vizita a firmei in fata partenerilor de afaceri.

Dezvoltand personalul suport al companiei dumneavoastra, beneficiile directe ale acestei investitii sunt:

- Asistent manager-ul va putea sa gestioneze mai eficient timpul personal si pe cel al directorului coordonator;
- Asistent manager-ul va intelege mai bine structura organizatorica a firmei, precum si rolul clientilor interni si externi in cadrul acesteia
- Asistent manager-ul va fi capabil sa coordoneze la un nivel profesional relatiile cu acesti clienti;
- Asistent managerul va putea sa gestioneze mai eficient informatiile din compania dumneavoatra, corespondenta de afaceri si contactele comerciale;
- Asistent manager-ul va putea sa fie implicat in procesele de recrutare si selectie ale companiei in fazele preliminare usurind astfel activitatile managerilor implicati
- Asistent manager-ul va putea sa dobandeasca abilitati interpesonale de comunicare prin toate mediile de comunicare organizationala.

Costul cursului: 1600 RON + TVA

Tematica:
1. Rolul si calitatile unui asistent de manager intr-o companie
- Centrul de comanda al firmei/departamentului
- Gestionarea si securitatea informatiilor in situatia unor resurse de timp limitate
2: Coordonarea contactelor de afaceri
- Pregatirea discutiilor si intalnirilor de afaceri
- Negocierea stabilirii si organizarea intalnirilor
- Inregistrarea rezultatelor
- Urmarirea rezultatelor, stabilirea urmatoarelor contacte
3: Gestionarea timpului
- Managementul timpului ca factor de eficientizare
- Factori perturbatori in stabilirea obiectivelor
- Solutii
- Stabilirea prioritatilor in functie de obiective
- Planificarea eficienta a timpului pentru atingerea obiectivelor
Perioada: 22-24 Februarie 2008
Trainer: Andreea Victoria Udrea

4: Concepte de baza in management. Luarea deciziilor
- Rolul asistentului Directorului General/Directorului de departament in procesul de luare a deciziilor si management
- Managementul agendei Directorului, planificarea
- Coordonarea cu alte departamente
- Organizarea si actualizarea bazei de date cu potentiali clienti, studii de piata, legislatie, strategii ale dezvoltarii oranizatiei intr-un mediu concurential
5: Etica si management
- Reguli de conduita la birou
- Dezvoltarea si perfectionarea relatiilor cu furnizorii, clientii
- Intelegerea clientilor
- Relatia cu clientii
6: Comunicarea interpersonala – preluarea si transmiterea informatiilor, tehnici de comunicare
- Realizarea prezentarilor si imaginea firmei – relatii publice
- Scrisori, E-mail, Telefon
- Managementul sedintelor
Perioada: 7-9 Martie 2008
Trainer: Dan Chihaia

7: Rolul asistentului in coordonarea proceselor de resurse umane ale companiei
- Asistenta in procesele de resurse umane: selectie si recrutare a angajatilor firmei
- Redactarea anuntului de recrutare
- Selectia preliminara a CV-urilor
- Programarea interviurilor
- Interviul preliminar

Perioada: 14-15 Martie 2008
Trainer: Daniela Dochita
Evaluarea: 16 Martie 2008



Andreea- Victoria Udrea

Despre MMM CONSULTING INTERNATIONAL

MMM Consulting International SRL, este o companie de training si consultanta in resurse umane. MMM Consulting va ofera: servicii integrate si personalizate; metodologii internationale de diagnoza si consultanta, solutii testate; training si dezvoltare; cursuri in sistem deschis. Fiecare situatie poate avea solutia sa unica, flexibila si dinamica, avind la baza un profesionalism solid.  www.mmmconsulting.ro

Participare: Intrare libera