MANAGEMENTUL STRATEGIC AL COMPANIILOR IN DEZVOLTARE

Locul desfasurarii: HOTEL DACIA

Organizator: MMM CONSULTING INTERNATIONAL

Data de organizare: 15 - 16 mai 2008
Obiective
Necesitatea elaborarii unei strategii pe termen lung cu obiective clare, inalte si planificare riguroasa se dovedeste a fi in ultima vreme un punct peste care companiile nu trebuie sa treaca. Managementul strategic incorporeaza un proces decizional complex si totodata vital pentru buna functionare a companiei. Elaborarea strategiei trebuie sa cuprinda cele sase componentele ale misiunii organizaţiei: filosofia, imaginea externă, autodefinirea, câmpul de acţiune, tehnologia, modalităţile de supravieţuire în condiţiile concurenţei.
“Strategia nu este consecinţa planificării, ci dimpotrivă: este punctul ei de pornire.” Henry Mintzberg

Cui ne adresam:
-Managerilor care conduc companii in dezvoltare, la nivel de top sau de la mijlocul ierarhiei organizationale
-Managerilor din IMM –uri si, in aceeasi masura, managerilor de departamente din companii mari, multinationale
Beneficii:
-intelegerea fenomenelor si provocarilor carora trebuie sa le faca fata managerii
-masurarea impactului, in spaţiu şi timp, a unei masuri importante ce este luata de catre organizatie
-intelegerea etapelor managementului strategic si care sunt implicatiile lui
-lucrul cu instrumente si simulari care sa ajute la intelegerea fenomenelor si stapinirea acestora
-insusirea unor metode practice de planificare strategica

Introducere in management strategic
•Modelul gandirii strategice: Scop, Obiective, Strategie, Actiuni, Resurse, Termene
•Simulare de afaceri, simulare in care se analizeaza dintr-o perspectiva strategica elementele de decizie la acest nivel trecand prin utilizarea instrumentelor de analiza si planificare strategica de tip:
- analiza a mediului extern STEP
- analiza SWOT
- pasii gandirii strategice
•Viziunea unei companii, misiunea si strategia
•Evaluarea viziunii companiei – workshop aplicativ, aplicare instrument de evaluare, discutie
•Instrumente de analiza strategica - conceptualizare: STEP, SWOT – ca instrument de analiza si planificare, analiza concurentei Porter, analiza resurselor si capabilitatilor
•Strategii de mentinere, strategii de dezvoltare (lucrul cu matricile ANSOFF, BCG, GE)
•Strategii de dezvoltare: etapele dezvoltarii unei companii
- etapele
- crizele
- nevoile
- solutiile
•Studiu de caz
•Elemente de plan strategic
•Metodologia de lucru:
-abordare preponderent bazată pe facilitare şi conceptualizare pornind de la simulări, activităţi, analize, studii de caz, exerciţii care să pună participanţii în situaţia de a identifica elemente de comportament favorabile care să îi ajute in procesul de conducere şi management al schimbării

Data limita de inscriere este 30 martie, numarul de locuri fiind limitat.
Costul cursului: 1200 RON+ TVA




Andreea Victoria Udrea

Despre MMM CONSULTING INTERNATIONAL

MMM Consulting International SRL, este o companie de training si consultanta in resurse umane. MMM Consulting va ofera: servicii integrate si personalizate; metodologii internationale de diagnoza si consultanta, solutii testate; training si dezvoltare; cursuri in sistem deschis. Fiecare situatie poate avea solutia sa unica, flexibila si dinamica, avind la baza un profesionalism solid.  www.mmmconsulting.ro

Participare: Intrare libera