Carrefour lanseaza cea mai ieftina marca : marca « No. 1 »

BUCURESTI - 16 noiembrie 2004

Comunicat tip General in Afaceri

In toate magazinele Carrefour veti descoperi produsele marcii “No. 1”, marca proprie – exclusiv prezenta in magazinele Grupului.
Produsele « No. 1 » sunt usor de recunoscut datorita etichetarii simple, a benzii de culoare rosie si a mesajului pe care il poarta : « Marca cea mai ieftina ! ».

Produsele « No. 1 » sunt diponibile la cele mai mici preturi, pe toata durata anului.
Astfel, ele ofera posibilitatea de a face economii substantiale.

Prin noua gama de produse « No. 1 », Carrefour castiga si mai mult teren in lupta cu preturile si implicit, puterea de cumparare a clientilor sai va creste.

In acest moment in magazin exista un numar de peste 200 de produse « No. 1 », cu prioritate produsele de larg consum, iar obiectivul este sa se atinga cifra de 500 de produse.
In ceea ce privesc produsele alimentare proaspete, obiectivul este sa fie in jur de 100, iar pentru cele non-alimentare, tot un numar de 100 de produse (de exemplu : consumabile precum CD-uri, produse electro-menajere mici, lenjerie feminina, etc…).
Aceste cifre pot oscila in functie de piata.


Produse ca detergent, bauturi carbogazoase, hartie igienica, conserve, sapun, sosete, etc sunt doar cateva exemple de produse « No. 1 » deja existente in raioanele Carrefour.




Despre Momentum EMC

Aproape toate produsele care poarta inscriptia “No. 1” sunt fabricate in Romania si au un raport calitate-pret foarte interesant. Prioritatea Carrefour Romania este sa sprijine dezvoltarea firmelor romanesti.
De aceea, in afara de detergenti si bauturile carbogazoase, restul de produse sunt fabricate in Romania.


Andreea Mihai

tel.: 206.74.00
e-mail: amihai@carrefour.ro