Interbrew şi Momentum continuă tradiţia Sărbătorilor Bergenbier

BUCURESTI - 11 mai 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Sărbătorile Bergenbier, continuă şi în acest an, poposind în luna mai la Blaj, Ploieşti, Alba Iulia şi în octombrie la Baia Mare

O mulţime de surprize, voie bună şi muzică românească, o atmosferă sărbătorească şi bineînţeles bere din belşug îi vor aştepta pe toţi cei care se vor afla în zilele de 15 şi 16 mai, pe Câmpia Libertăţii de la Blaj.

Pentru a doua oară, tot în luna mai, în zilele de 29 şi 30, se va organiza Sărbătoarea Bergenbier la Ploieşti, la Hipodrom. Datorită succesului ediţiilor anterioare ale manifestării, desfăşurate la Blaj şi Ploieşti, Sărbătoarea Bergenbier câştigă tot mai mult teren, organizându-se anul acesta în premieră la Alba-Iulia, la sfârşitul lunii mai şi la Baia Mare în luna octombrie. În cele 4 oraşe, vor susţine concerte trupe precum Voltaj, Proconsul, Direcţia 5 şi Compact, alături de mari nume ale muzicii populare româneşti.

“După succesul înregistrat în ultimii doi ani, putem spune cu certitudine că Sărbătoarea Bergenbier are deja tradiţie. Bineînţeles, intenţionăm să continuăm acest şir de evenimente şi în anii următori. Vă aşteptăm cu drag la aceste manifestări şi să ne bucurăm de 4 sărbătoari pe cinste alături de Bergenbier”, afirmă Mihai Albu, Director General Interbrew România.

Pentru susţinerea acestor manifestări, agenţia Momentum a creat spotul ”Blaj-Home Market” care este difuzat începând cu luna mai, pe majoritatea canalelor TV. “TVC-ul” este un montaj de secvenţe memorabile din spoturile Bergenbier, la care se adaugă imagini filmate cu ocazia unor sărbători câmpeneşti organizate de Bergenbier în diferite oraşe ale ţării. Spotul captează perfect atmosfera prietenească şi plină de dinamism a brandului. Principala intenţie a clientului a fost însă aceea de a afirma şi întări legătura dintre Bergenbier şi oraşul Blaj, locul unde s-a născut, acum nouă ani, această marcă. Este un pas înainte spre crearea unei identităti 100% româneşti pentru Bergenbier » declară Cristian Vlăsceanu, Creative Director Momentum.

De organizarea acestor evenimente se ocupă agenţia Momentum, cea care este “răspunzătoare” şi de succesele acestor sărbători din anii precedenţi.

Despre Momentum EMC

Echipa implicată din partea agenţiei este formată din: Beatrice Cicu, Client Service Director, Tatiana Iordache, Account Manager, Tiberiu Crivăţ, Event Director, Cristian Vlăsceanu, Creative Director, Eduard Dedu, Copywriter şi Lavinia Chican, PR Manager.

Echipa Interbrew este reprezentată de: Mihai Ghyka – Marketing Manager, Steliana Matei – Senior Brand Manager, Gigi Loghin – Promotion & Event Manager
Lavinia Chican
PR Manager
Momentum
lavinia_chican@momentum.mccann.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/momentum-emc/interbrew-si-momentum-continua-traditia-sarbatorilor-bergenbier