“auto motor si sport” creste in audienta pentru a saptea livrare de date consecutiv

BUCURESTI - 11 mai 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Conform Studiul National de Audienta, “auto motor si sport“ (ams) isi pastreaza primul loc in topul celor mai citite reviste lunare pentru barbati si atinge un nou maxim de audienta. Cu 359.000 cititori pe editie, “auto motor si sport“, principalul titlu al grupului Motor-Presse Romania isi consolideaza pozitia de lider, atat pe segmentul publicatiilor auto, cat si pe cel al revistelor generaliste dedicate barbatilor.

Ultimele date SNA confirma trendul ascendent al revistei “auto motor si sport“, care a mai castigat 4.000 de cititori in perioada ianuarie 2008 – ianuarie 2009. In ciuda scaderii generale a pietei media in Romania, “auto motor si sport“ a continuat sa isi mareasca numarul de cititori si sa urce pe locul 9 din topul celor 64 de reviste lunare existente in Romania.

“Pe o piata in continua dezvoltare, cel mai dificil lucru nu este sa ajungi pe primul loc, ci sa te mentii acolo. «auto motor si sport» reuseste chiar si in ciuda crizei economie actuale sa isi creasca in mod constant numarul de cititori, dar cel mai important este ca reuseste sa isi pastreze publicul fidel format in cei peste 14 ani de existenta pe piata.
Cresterea in audienta, in ciuda scaderii pietei de automobile noi, arata ca cititorii nostri sunt in continuare interesati de actualitate, de oferte si de analizele pertinente pe care le ofera «auto motor si sport» la fiecare editie. In plus, campanii puternice de fidelizare a cititorilor, prin abonamente, precum si derularea celui mai amplu sondaj de opinie din domeniul auto «Cele mai bune masini ale anului – Best Cars» ne aduc nu doar un puternic feedback din partea cititorilor, ci si o confirmare a calitatii si pregatirii cititorilor nostri”, a declarat Adrian Dragan, redactor-sef “auto motor si sport’’.

Despre Motor Presse Romania

Despre “auto motor si sport”

Lansat in 1997, “auto motor si sport“ este lider de opinie intre publicatiile auto romanesti.
In prezent, “auto motor si sport“ este cea mai mare si mai influenta revista pentru barbati din Romania. Conform ultimului val SNA (Studiul National de Audienta), “auto motor si sport“ este cea mai citita revista auto, dar si cea mai citita revista lunara de catre barbati, conducand detasat cu un total de 359.000 cititori/editie.


Despre Motor-Presse Romania

Motor-Presse Romania este unul dintre principalele grupuri editoriale ale revistelor de interes special din Romania. Compania detine un portofoliu bine determinat de titluri pe sectorul auto-moto, prin “auto motor si sport” si “UNIVERS MOTO”. Motor-Presse Romania publica, de asemenea, si revista de popularizare a stiintei “GEO”. Cu targetul si politica editoriala internationala adaptate perfect cititorilor romani, Motor-Presse Romania reuseste sa ofere reviste de inalta calitate atat cititorilor, cat si clientilor de publicitate.

Motor-Presse International / Motor-Presse Stuttgart

Motor-Presse Stuttgart este unul dintre principalele grupuri editoriale ale revistelor de interes, cu activitate in 16 tari. Grupul publica “auto motor und sport”, “MOTORRAD”, “connect”, “Men's Health”, “Mountain Bike” si multe alte reviste cu subiecte cum ar fi autovehicule, electronice, telecomunicatii, lifestyle, sport si recreere. La nivel global, grupul publica mai mult de 150 de titluri distincte. Venitul companiei Motor-Presse Stuttgart s-a ridicat la 360 de milioane de euro in 2007, 46% din suma provenind din vanzarile internationale. Actionariatul Motor-Presse Stuttgart este compania de editare si tiparire Gruner + Jahr, cel mai mare editor de reviste european. Gruner + Jahr editeaza peste 285 de reviste si ziare, insotite de variante web, in 20 de tari.



Carmen Cristache
Marketing Manager Motor-Presse Romania
carmen.cristache@motorpresse.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/motor-presse-romania/auto-motor-si-sport-creste-in-audienta-pentru-a-saptea-livrare-de-date-consecutiv