RUNFEST – Fuga pe uliță, invitație la mișcare, într-o atmosferă tradițională!

BUCURESTI - 5 octombrie 2016

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Sanatate, Social, Sport

Live site

Ce ar fi dacă ați putea să lăsați liber copilul din voi să alerge, să se bucure, fără nicio piedică, fără griji? Echipa MPG și-a propus să vă dea ocazia să vă bucurați de toate acestea pe 19 noiembrie 2016 printr-o cursă antrenantă și distractivă, cu o atmosferă deosebită în care redescoperim tradiții și gusturi românești, care să închidă într-un mod creativ și vesel sezonul de alergare RUNFEST: Fuga pe uliță!

RUNFEST - Fuga pe ulita 2016

RUNFEST - Fuga pe ulita 2016

 Susținem cu bucurie acest eveniment care recreează într-un mod atât de frumos atmosfera autentică și momentele copilăriei. Este o atmosferă plină de veselie în cea mai pură formă și de bunătăți. Suntem suținători activi al unui stil de viață sănătos și credem că putem să avem și astăzi gustul bun al fructelor proaspete culese din grădina bunicilor sau al plăcintelor cu brânză abia scoase din cuptor. Astfel, susținem această inițiativă prin brandul nostru propriu Gusturi românești. 

Adrian Nicolaescu, Vicepreședinte Marketing Mega Image

Toți ne aducem aminte cu drag de vremurile copilăriei, când ne-am bucurat din plin de libertatea de mișcare și am zburdat pe ulițe și prin natură, când mirosurile de plăcinte și alte bunătăți umpleau bucătăria casei. Dorim să reînviem acele momente dragi și să vă oferim o experiență frumoasă și inedită, care să combine în mod inspirat amintirea acelor ani cu pasiunea pentru mișcare și cu tradițiile românești.

Sub denumirea Fuga pe uliță, cel mai nou eveniment din seria RUNFEST, susținut de Mega Image prin Gusturi românești, vă invită să vă bucurați cu mic și cu mare de o porție sănătoasă de alergare combinată cu diverse provocări și surprize frumoase.

“Susținem cu bucurie acest eveniment care recreează într-un mod atât de frumos atmosfera autentică și momentele copilăriei. Este o atmosferă plină de veselie în cea mai pură formă și de bunătăți. Suntem suținători activi al unui stil de viață sănătos și credem că putem să avem și astăzi gustul bun al fructelor proaspete culese din grădina bunicilor sau al plăcintelor cu brânză abia scoase din cuptor. Astfel, susținem această inițiativă prin brandul nostru propriu Gusturi românești, pe care l-am creat special pentru a aduce gusturi bune, de odinioară, de care ne bucurăm mereu când le redescoperim”, a declarat Adrian Nicolaescu, Vicepreședinte Marketing în cadrul Mega Image.

Toată povestea este pusă la cale pe 19 noiembrie, la ora 11:00, în parcul Herăstrău, din București, pe un traseu unic de 5 kilometri, deschis tuturor participanților indiferent de abilități, începând de la vârsta de 6 ani. Traseul va fi amenajat pe aleile parcului Herăstrău, cu punctul de Start în zona Expoflora, urmând ca acesta să treacă prin Insula Trandafirilor, apoi să se continue pe Aleea Michael Jackson și pe lângă debarcader, oferind pe parcurs o priveliște frumoasă a lacului. Și, pentru că ne-am propus ca această zi să fie una specială, vom împleti firul poveștii cu motive tradiționale și cu un mix de ingrediente care să vă ofere o experiență distractivă și interactivă “audio-olfacto-vizual”. În zona de Start a evenimentului veți descoperi o atmosferă plină de voie bună și veselie, precum și elemente traditionale și Gusturi românești.

Pachetul de participare pe care îl va primi fiecare concurent include: un tricou tehnic personalizat RUNFEST - Fuga pe uliță, cu un design original și atractiv, inspirat din motive populare; număr de concurs; medalie de Finisher; voucher cu discount special la Running Warehouse Europe; baton Isostar; o porție de paste Barilla, nr. 1 în Italia, în sos Barilla, sau o porție de fasole cu ciolan, la alegere; un pahar cu vin fiert pentru participanții de +18 ani, la finalul concursului; alte produse asigurate de sponsori. La acesta se adaugă toate serviciile oferite în cadrul evenimentului, precum și atmosfera energizantă specifică conceptului Sportainment promovat de MPG: amenajare zonei de Start/Finish; amenajarea și marcarea traseului; punct de informații și de ridicare de pachete; puncte de alimentare și de hidratare la Start și pe traseu; comunicații și intervenții de urgență; asistență medicală și ambulanță; vestiar și garderobă; servicii de catering; fotografii în zona de Start/Finish a competiției și pe traseu, precum și filmul oficial al cursei; muzică potrivită temei concursului și MC pe durata evenimentului, precum și alte servicii și oferte speciale din partea sponsorilor și partenerilor.

Înscrierile sunt deschise online pe pagina evenimentului de pe platforma RUNFEST - www.runfest.ro, ultima zi de înregistrare fiind miercuri, 16 noiembrie 2016. Toți participanții care se vor înscrie până duminică, 9 octombrie, vor beneficia de taxa minimă de participare în valoare de 65 lei, iar pentru acces direct click aici. Cursa este una necompetitivă, iar la final participanții au ocazia să câștige diferite premii la tombolă.

Vă așteptăm să dați curs acestei invitații inedite și să lăsați să zburde liber copilul din voi. 3, 2, 1... hai, la fugă!

Concursul RUNFEST - Fuga pe uliță este susținut de Mega Image prin brandul Gusturi românești, în calitate de partener oficial. Evenimentul beneficiază și de sprijinul Running Warehouse Europe, partener shop, alături de sponsorii oficiali Barilla, Isostar, Wim Bosman și de sponsorii iNES Group, Nomasvello, Toortitzi și Gustare Nevinovată. Totodată, sprijină realizarea evenimentului Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement București, Direcția pentru Tineret și Sport a Municipiului București, Primăria Municipiului București, Asociația “Zsolt Gyongyossy, educație prin sport”, SANADOR, Urban SA, ProENERG, Asociația Salvatorilor Voluntari pentru Situații de Urgență și Brigada de Voluntari,

Susțin spiritul sportiv și ne ajută să comunicăm în permanență și să vă informăm Kiss FM, în calitate de partener media oficial al sistemului RUNFEST, alături de campionul în recrutarea online eJobs și de Inga Media și Libertatea, cu statutul de parteneri media principali, precum și de partenerii media: Comunicatedepresa.ro, Asociația Ro Club Maraton, Biciclistul, Revista Alerg.ro, Orasulm.eu, Revista Running Mag, IReporter, 4RUN, Edu-news, România Pozitivă, Sportlocal.ro, SportPici, Insport, SportsPlanner, blogurile 188bmp.com, Chineata.ro, Carmenalbisteanu.ro, 6pack.ro, 36fit.com, BikeFm.ro și agenția de bloggeri Kooperativa 2.0.

***

Despre MPG:

MPG coordonează aproximativ 750 de evenimente sportive, în 70 de orașe, acoperind întreg parcursul anului. Sub conceptul de Sportainment MPG implementează 4 sisteme naționale de sport care formează comunități de peste 80.000 de practicanți amatori:  tenis - www.tenispartener.ro, www.tenis10.ro, ciclism - www.ridersclub.ro, alergare – www.runfest.ro și un sistem de competiții pe 10 discipline sportive, în București, accesat de peste 200 de companii - Romanian Corporate Sports – www.corporatesports.ro. Totodată, proiectul pentru copii Tenis10 - www.tenis10.ro - a fost nominalizat ca finalist al European CSR Awards 2013. Compania a creat și dezvoltat și un proiect cu format special, o cursă cu obstacole URBATLON – care a fost integrată din acest an în platforma de alergare www.runfest.ro. În ultimii 9 ani, MPG a implementat peste 4.000 de evenimente sportive și a lansat campanii de comunicare împreună cu mass-media specializate. Detalii despre MPG se găsesc pe: www.mpg.com.ro. 

Despre Mega Image și Gusturi românești:

Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 488 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image (218), Shop&Go (269), Gusturi românești (2). Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.

În 2009, Mega Image lansa pe piața din România unul dintre cele mai de succes branduri proprii, Gusturi românești, și, odată cu acesta, își asuma un angajament în direcția dezvoltării segmentului de produse specific româneşti. Brandul include o gamă extinsă de produse realizate după rețete tradiționale, autentice sau recunoscute pentru calitatea și expertiza fiecărei zone a țării. Produsele Gusturi românești sunt fabricate în România, obținute după rețete ce sunt parte a culturii românești sau reprezentative pentru o anumită zonă a țării, obținute în cele mai multe cazuri printr-un mod de prelucrare tradițional și fără adaosuri nespecifice rețetei autentice. Dincolo de aceste aspecte, Gusturi românești însemnă gusturi demult uitate din categorii cât mai diverse, precum fructe și legume, lactate și brânzeturi, delicatese, carne proaspătă, panificație, produse culinare, dulciuri, produse pentru mic dejun, băuturi și artizanat. Selecția de produse Gusturi românești se bazează exclusiv pe colaborarea cu producătorii locali, atent selecționați pe baza respectării rețetelor originale şi a ingredientelor. Din acest motiv, sortimentația de produse Gusturi românești respectă și sezonalitatea locală a produselor.

Despre MPG

MPG implementeaza proiectele sportive initiate de Fundatia PROAM Events, care sustine atragerea populatiei catre practicarea recreationala a unui sport, ca mod sanatos si distractiv de petrecere a timpului liber. Compania este lider de piata pe segmentul proiectelor sportive adresate practicantilor amatori, cu o experienta de 19 ani in domeniu.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/mpg1/runfest-fuga-pe-ulita-invitatie-la-miscare-intr-o-atmosfera-traditionala