Sute de haiduci și domnițe dau curs aventurii pe 2 roți la Moara Vlăsiei

BUCURESTI - 20 septembrie 2016

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Sanatate, Social, Sport, CSR

Live site

Povestea de toamnă la concursul de ciclism Haiduci și Domnițe, organizat de Riders Club, se va scrie în 25 septembrie 2016, în timp ce sutele de rideri vor lua startul aventurii MTB pe traseele desenate pe cărările umbroase ale pădurii Surlari, în porțiunile deschise de câmpie, potecile unduioase de pe malul lacului Moara Vlăsiei și se vor bucura de natura încă verde, ce se colorează ușor, ușor în nuanțele calde ale toamnei.

Haiduci si Domnite, Riders Club 2016, foto: Andrei Craioveanu

Haiduci si Domnite, Riders Club 2016, foto: Andrei Craioveanu

Voinicii rideri și curajoasele domnițe au la dispoziție trei trasee de concurs pe care le pot străbate călare în șa și gonind pe două roți:  Scurt - 17 km, pentru începători și cursele Family, respectiv participanți care au împlinit vârsta de minim de 5 ani; Standard - 30 km, pentru riderii cu experiență care vor să își testeze rezistența; Epic - 60 km, pentru cei mai antrenați în cursele lungi de MTB. Traseele sunt condimentate cu toate elementele unei povești cicliste deosebite în natură: cățărari prin inima labirinturilor de copaci, sprinturi pe adevărate rute forestiere, întrevederi liniștitoare cu iazurile de la marginea pădurii, oferind una dintre cele mai spectaculoase rute din calendarul de evenimente al Riders Club.

La evenimentul Haiduci și Domnițe, marca Riders Club, susținut de Gatorade, vor lua parte peste 1.200 de participanți, concurenți de toate vârstele, dar și susținători, dornici să aibă parte de această experiență frumoasă și să admire superbul peisaj de toamnă. La ora 09:00, vor pleca în curse riderii înscriși pe traseul Scurt, respectiv copiii ce iau parte la cursele Family, cu vârste între 5 și 12 ani, dar și adulții aflați la prima experiență sportivă de acest fel. Cei mai mulți cicliști se vor întrece pe traseul Standard, iar cei mai bravi și și mai căliți în concursurile MTB vor merge pe tarseul Epic, pentru toți aceștia startul urmând să se dea în valuri la ora 11:30.

Sunt invitați să ia parte la eveniment toți amatorii de mișcare pentru a se bucura de atmosfera specială din zona de Start/Finish, de beneficiile oferite de MPG și de super aventura în natură, ultima zi de înscriere în competiția Haiduci și Domnițe fiind joi, 22 septembrie, și se face exclusiv online pe pagina concursului de pe www.ridersclub.ro

Riderii care vor da curs invitației vor putea să se bucure atât de o experiență frumoasă, cât și să realizeze o faptă bună, deoarece o parte din taxa de participare va fi utilizată pentru sprijinirea copiilor cu deficiențe locomotorii din programul SPRINTEN - www.sprinten.org, care beneficiază de ședințe kinetoterapeutice oferite de centrul KinetoBebe.

Ediția a 4-a a evenimentului Haiduci și Domnițe, din calendarul 2016 al Riders Club, coordonat de MPG, este susținută de Gatorade și de CIUC Natur Radler, partenerul oficial al sistemului de ciclism,  alături de sponsorii oficiali BOSCH, Ghost, Barilla, Wim Bosman, BCR și de partenerul tehnic AmBike – Ambulanța de biciclete. Sponsorii competiției sunt Roua Munților, Carrefour, iNES Group, GoldNutrition, Toortizi, Alfers, Whirlpool, Nomasvello, Gustare Nevinovată și Luca Way. Concursul beneficiază de suportul partenerilor FreeRider.ro, URBAN SA, ProENERG, Asociația Salvatorilor Voluntari pentru Situații de Urgență, Brigada de Voluntari, Romsilva și Registrul de Biciclete.

Susțin competițiile de ciclism Riders Club și ne ajută să comunicăm și să vă informăm în permanență Kiss FM, partenerul media oficial al sistemului de ciclism, partenerul de recrutare eJobs, alături de partenerii media principali INGA Media, Libertatea și de partenerii media: Comunicatedepresa.ro, Biciclistul, Orasulm.eu, România Pozitivă, Sportlocal.ro, IReporter, Edu-news.ro, SportPici, Bike Events, Insport, Sports Planner, Bike FM, blogul 188bmp.com și agenția de blogeri Kooperativa 2.0.

Despre MPG

MPG implementeaza proiectele sportive initiate de Fundatia PROAM Events, care sustine atragerea populatiei catre practicarea recreationala a unui sport, ca mod sanatos si distractiv de petrecere a timpului liber. Compania este lider de piata pe segmentul proiectelor sportive adresate practicantilor amatori, cu o experienta de 19 ani in domeniu.