Produsele de lux supuse la test-drive

BUCURESTI - 23 iulie 2008

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Cat costa cele mai ravnite motoare de lux? Care sunt cele mai exclusiviste localuri ? Ce oras este considerat a avea cel mai ridicat standard de viata din Europa? Unde poti gasi cele mai exotice destinatii? Care este povestea din spatele unui ceas de marca?

Pentru toti cei pasionati de istoria brand-urile de lux, de evenimentele exclusiviste si shopping-ul highclass, s-a lansat site-ul www.richonly.ro. Puteti gasi aici sugestii de destinatii exotice sau vacante de ski, de bauturi fine, masini de top sau colectii de haut-couture, interviuri cu personalitati ale highlife-ul romanesc si nu numai.

'Ideea de a lansa un astfel de site ne-a venit in momentul in care am fost contactati de clienti care doreau sa-si promoveze produsele sau serviciile pe site-uri cu un public exclusivist si am constatat ca nu exista astfel de site-uri in online-ul romanesc, cel putin nu site-uri suficient de cunoscute', a declarat Eugenia Cosinschi, Managing Partner al firmei MultiACT Media.

www.richonly.ro isi propune sa prezinte noutatile din domeniul articolelor de lux intr-o maniera fresh. 'Vrem sa ne ferim de capcana de a oferi prezentari gen 'fisa tehnica' pentru diverse produse. Ceea ce vrem noi sa facem in continuare este sa scoatem luxul la un test-drive, fie ca este vorba de masini off-road, ceasuri sau accesorii si sa oferim cititorilor o perspectiva personala, inedita asupra unui produs sau serviciu. In acest sens avem deja acorduri cu cativa distribuitori si pregatim cateva test-drive-uri interesante', spune Adrian Toba, Managing Partner MultiACT Media.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/multiact-media/produsele-de-lux-supuse-la-test-drive