Neogen rebranduit cu mai mult accent pe utilizator si prietenii sai

BUCURESTI - 25 martie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Neogen s-a rebranduit. Un nou logo si un nou homepage.
Design-ul cu linii simple face loc recent introduselor feed-uri si noilor facilitati de networking directionand atentia fiecarui utilizator spre noutatile din reteaua sa de prieteni.

Pe masura ce membrii Neogen isi dezvolta conexiunile, acestia primesc si ofera informatie prin intermediul propriilor retele de prieteni. Feed-urile sunt menite sa ofere inca de la logarea pe site un “preview” al fluxului de actiuni intreprinse de catre toti cei cu care utilizatorul este conectat. Utilizatorii se orienteaza rapid, si sunt la curent cu noutatile inca de la logarea pe site, fiindu-le mai comod sa isi administreze relatiile si timpul petrecut in retea.

Intrucat oamenii vin pe Neogen mai degraba pentru socializare in sine, decat pentru a consuma doar un anumit tip de serviciu, credem ca va fi apreciata aceasta noua formula a spatiului unic din care neogenautii pot gestiona tot ce inseamna propria lor participare sociala online: comunicare si interactiune cu prieteni sau colegi, concursuri, distractie si jocuri.