Kosarom anunta incheierea campaniei educationale „Bun de pus la ghiozdan”

BUCURESTI - 15 noiembrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

In perioada 30 octombrie – 11 noiembrie 2006 Kosarom a desfasurat campania educationala « Bun de pus la ghiozdan ».

Kosarom anunta incheierea campaniei educationale „Bun de pus la ghiozdan”

Programul s-a desfasurat in orasele Focsani si Buzau, fiind implementat in 3 scoli din fiecare oras. Reprezentantii Kosarom le-au vorbit copiilor din clasele V-VIII despre importanta unei alimentatii variante si echilibrate. In cadrul acestei campanii copii au fost invatati cum sa aleaga alimentele consumate dar si cum sa evite pericolele care se ascund in spatele unor produse preparate in conditii improprii. Campania a atins peste 3000 de copiii, care stiu acum mai multe despre o nutritie sanatoasa.Totii copii au fost recompensati de reprezentatii Kosarom cu cate un set complet de rechizite scolare (caiete, orare, pixuri, rigle).
In cadrul acestei campanii s-a desfasurat si un concurs de sandwhichuri - echipe formate din mame si copiii s-au intrecut in prepararea celui mai amuzant sandwich.Toti participantii la concurs au fost premiati cu cate un sandwchi maker si pachete de produse Kosarom iar echipa castigatoare va avea posibilitatea sa reprezinte orasul in concursul pe Moldova.
Georgiana Sirghi, Marketing Manager: “ Prin dezvoltarea acestui program educational KOSAROM se implica in mod direct si responsabil in viata comunitatii. Dupa ce a atins un stadiu ridicat al dezvoltarii companiei, recunoscut si de numeroasele certificari in managementul calitatii (ISO 22 000 si HACCP), compania Kosarom continua evolutia prin desfasurarea unor programe de responsabilitate sociala, dovedind astfel ca este un membru activ al comunitatii in care isi desfasoara activitatea”.
Parte a programului de responsabilitate sociala, aceasta campanie a reprezentat un proiect pilot si va fi continuat si in celalalte judete din Moldova.
Kosarom este unul dintre liderii producerii si procesarii carnii din Romania, cunoscut si apreciat pentru calitatea produselor sale la nivel national.
Infiintat in anul 1992, holding-ul Kosarom s-a impus prin calitatea produselor oferite si s-a remarcat in toate segmentele economice in care isi desfasoara activitatea. In domeniul productiei, procesarii si comercializarii carnii, Kosarom asigura prin cele 4 divizii o gama completa de activitati de la producerea furajelor, pana la cresterea animalelor si valorificarea materiei prime proprii.

Despre Net Marketing

Compania Net Marketing ofera o gama completa de servicii de tip below-the-line: in-store promotions, atl promotions, programe customer loyalty, co-marketing si Youth Adveritising. Net Marketing poate asigura intreaga gama de servicii de BTL de la strategie si concept, creatie si productie, pana la implementarea proiectului si evaluarea lui.
In cei peste 6 ani de experienta pe piata locala, Net Marketing a derulat prin divizia Youth Advertising campanii pentru clienti locali si internationali in peste 900 de institutii de invatamant: GlaxoSmithKline Romania, Tetra Pak Romania, Consumer Product Network, BIC Romania, Bella Romania, Mediplus, Delta Romania, Unilever, MCDonald`s (StarGame) etc.

Iulia Dragomir
Account executive
Net Marketing
Telephone: +40-21-204.76.05/06/07/08
Cell: 0749.043.303
iulia_dragomir@netmarketing.ro
www.netmarketing.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/net-marketing/kosarom-anunta-incheierea-campaniei-educationale-bun-de-pus-la-ghiozdan