Volkswagen, Opel si Ford, cele mai tranzactionate marci pe piata auto second hand la inceputul anului

BUCURESTI - 23 martie 2012

Comunicat tip General in Auto, Afaceri, Media / Publicitate

Volkswagen , Opel si Ford sunt cele mai tranzactionate marci pe piata auto second hand in mediul online din Romania, inregistrand la inceputul anului cel mai ridicat numar de anunturi publicate, potrivit datelor furnizate de AutoIndex .

Lider incontestabil al tranzactiilor de autoturisme pe piata auto second hand in mediul online din Romania este marca Volkswagen, cu peste 15.000 anunturi postate pe Auto.ro la inceputul acestui an, conform AutoIndex. Istoricul marcii in Romania, increderea pe care o acorda romanii masinilor germane datorita gradului ridicat de fiabilitate, sigurantei oferite pasagerilor si costului relativ accesibil al pieselor de schimb, au facut ca Volkswagen sa fie cea mai tranzactionata marca in mediul online.

Media preturilor cerute pentru un Volkswagen second hand a inregistrat in luna februarie valoarea de 4.740 euro, in scadere cu 4.5 % fata de luna ianuarie, conform AutoIndex. In primele doua luni ale acestui an s-au inmatriculat 13.135 autovehicule Volkswagen second hand, conform datelor oficiale ale politiei.

Opel a stabilit de-a lungul timpului mai multe recorduri, devenind o referinta pe piata prin prisma raportului avantajos dintre pret, echipare, confort si siguranta, ocupand locul al doilea in mediul online cu peste 12.000 anunturi postate pe Auto.ro si peste 10.400 autovehicule second hand inmatriculate in primele doua luni ale anului.

Pretul mediu al autovehiculelor Opel s-a mentinut la valoarea de 3.350 euro iar in cazul marcii Ford pretul mediu se situeaza la valoarea de 3.640 euro, in scadere cu 4.5 procente fata de luna ianuarie. Marca Ford a inregistrat peste 8.000 anunturi postate la inceputul anului pe Auto.ro si aproximativ 6.250 autovehicule inmatriculate, arata datele DRPCIV.

AutoIndex, cel mai precis instrument de masurare a pietei auto second hand , este primul de acest gen din Romania si are drept punct de pornire anunturile de vanzare postate pe Auto.ro. AutoIndex furnizeaza informatii relevante privind media pretului solicitat, valoarea pietei de masini second hand precum si numarul total de anunturi si evolutia acestuia in timp.