Moda vine in intampinarea filantropiei

BUCURESTI - 18 octombrie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle

Brandul Guess isi continua cu mandrie parteneriatul cu fundatia Get in Touch, organizatie non-profit ce se dedica cresterii nivelului sanatatii in lupta cu cancerul la san, prin ajutorarea celor care sufera de aceasta boala si prin educarea populatiei sanatoase, de toate varstele.

Moda vine in intampinarea filantropiei

Pentru a strange fonduri ce vor fi apoi donate acestei fundatii, designerii Guess au creat colectia de ceasuri Time To Give, ce apare an de an, cu modele inedite. In acest an, Sparkling si Sporting Pink sunt ceasurile promovate. Modelul de ceas de dama este Sparkling Pink, iar cel de barbati este Sporting Pink. Ambele modele au curea de silicon, cel de dama este pe alb, iar cel barbatesc este pe negru. Momentan la noi in tara este disponibil doar modelul de ceas de dama si se gaseste in toate magazinele de specialitate, precum si online pe Ceasmania.ro.

Daca vrei si tu sa participi la strangerea de fonduri in vederea ajutorarii persoanelor aflate in nevoie, nu ezita sa iti alegi un mod fashion prin care sa faci acest lucru, alegand un ceas Guess dama cu un design deosebit, fara sa te simti vinovata de mica cheltuiala, deoarece ai garantia ca banii vor fi utilizati in scop caritabil. 

Despre netSEO

netSEO.ro ofera servicii complete de Optimizare site, Servicii PPC (Google Adwords), Design si Implementare site de prezentare, Magazin Online.Oferim servicii SEO de calitate, profesioniste pentru toti clientii nostri.Nu ne oprim pana nu ne atingem obiectivele stabilite la inceputul colaborarii.