„Bring your brand to Romania!”- campanie neconventionala lansata de agentia de branding NEW ELITE

BUCURESTI - 3 iunie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate

Interesati de ideea lui George Focsa de a strabate pe bicicleta timp de doua luni tarile nordice, creativii de la NEW ELITE au pus la punct o campanie de informare si atractie a brandurilor din aceste tari, catre Romania . Pornind din Stockholm George va pedala spre cel mai nordic punct al Europei apoi va cobori prin Finlanda spre punctul de intoarcere totalizand 3500 km prin tinuturi si peisaje interesante si putin cunoscute.
In tot acest timp imbracamintea si cortul lui George vor fi inscriptionate cu mesajul :
Bring your brand to Romania ! www.newelite.ro/weloveromania/

Pelerina lui Goerge poarta mesajul campaniei Bring your Brand to Romania www.newelite.ro/weloveromania/

Pelerina lui Goerge poarta mesajul campaniei Bring your Brand to Romania www.newelite.ro/weloveromania/

 George Focsa este un cameraman talentat cu care am colaborat anterior in campaniile de publicitate realizate pentru clientii NEW ELITE iar ideea de a strabate tarile nordice ne-a suras intrucat multe branduri valoroase ar putea fi atrase catre Romania daca vor sti mai multe despre noi. Mesajul este simplu :" Bring your brand to Romaina" de aici ne ocupam noi ! 

Ema Grigore, Managing Director - NEW ELITE

Prin  acesta campanie  agentia de branding NEW ELITE isi propune sa ofere informatii relevante referitoare la climatul economic al tarii noastre si  la parametri importanti pe care orice brand trebuie sa ii cunoasca atunci cand are o strategie de expansiune in Romania.

Pe websiteul firmei la pagina www.newelite.ro/weloveromania/ brandurile interesate gasesc o prezentare completa si principalele servicii si beneficii pe care le ofera agentia de branding NEW ELITE astfel incat sa asigure tranzitia brandului catre consumatorii din Romania.  

Totodata pe pagina de facebook a firmei New ELITE Strategy romanii pot afla informatii urile si pot vedea imagini din traseul realizat de George si cum se poate promova ideea de Romania printr-o initiativa frumoasa si putin costisitoare care sa sensibilizeze direct publicul tinta.

In plus, prin initiativa lui George tarile nordice care nu ne cunosc suficient tara si cultura vor putea gasi informatii relevante care ii vor apropia de intelegerea faptului ca Romania este o tara valoroasa de care noi suntem mandri si in care merita sa investeasca, daca nu neaparat financiar, macar timpul si disponibilitatea de a o vizita.

Despre New Elite Strategy

NEW ELITE- Makes you different !
Suntem o agentie independenta care face parte din elita firmelor de branding, Misiunea noastra este sa realizam diferentiere profitabila prin strategie branding si design.
Viziunea noastra este ca prin diferentiere, clientii nostri vor castiga cota de piata si vor evolua profitabil.
Portofoliul nostru de clienti este format din : Vodafone, Transavia, Green-Future, Cramele Halewood, Expert Confort, OTP Bank, si altii care ne-au onorat cu alegerea lor.