new media Agency


Descrierea companiei new media Agency

Despre Business Objects
Business Objects este lider mondial în soluţii software pentru business intelligence (BI). Business intelligence oferă posibilitatea organizaţiilor să monitorizeze, să înţeleagă şi să controleze performanţele proprii. Soluţiile companiei utilizează informaţia stocată într-o zonă largă de baze de date ale organizaţiei, din sistemele enterprise resource planning (ERP), şi customer relationship management (CRM).

Cele mai cunoscute aplicaţii BI includ enterprise reporting, management dashboards şi scorecards, aplicaţii customer intelligence, raportare finaciară şi extranet-uri atât pentru clienţi cât şi pentru parteneri. Aceste soluţii oferă posibilitatea companiilor să obţină vizibilitatea în cadrul propriului domeniu, să obţină şi să păstreze clienţi profitabili, să reducă costurile, să optimizeze lanţul de distribuţie şi să îmbunătăţească performanţele financiare.

În Decembrie 2003, Business Objects a finalizat achiziţia Crystal Decisions, lider în enterprise reporting. Noua gamă combinată de produse conţine acum software pentru raportare, query şi analiză, managementul performanţei, aplicaţii analitice şi integrarea datelor. Suplimentar, Business Objects oferă consultanţă şi servicii educaţionale pentru a sprijini clienţii proprii să implementeze eficient proiectele de Business Intelligence. Business Objects are peste 29.000 de clienţi în peste 80 de ţări.
Despre SPSS Inc.
De peste 35 de ani, SPSS Inc. (NASDAQ: SPSSE) ajută organizaţiile comerciale, academice şi guvernamentale să îşi maximizeze producţia şi acurateţea de-a lungul fiecări faze a procesului de cercetare, de la proiecte de cercetare ad hoc până la programele de mare volum, complexe. SPSS Inc. oferă o arie largă de sondări end-to-end şi de instrumente de cercetare de piaţă, inclusiv design pentru sondaje, scrierea de programe pentru computere, prelevare, colectare de date, analiză şi publicare.

SPSS Inc. este, de asemenea, cel mai mare producător de tehnologie şi servicii de analiză predictivă. Tehnologia SPSS facilitează o mai uşoară legătură între date şi acţiunea eficientă prin elaborarea unor concluzii, rapoarte de încredere în legătură cu condiţiile curente şi evenimentele viitoare. Peste 250.000 de clienţi din domeniile comerţului, academic şi din sectorul public folosesc tehnologia SPSS în scopul creşterii veniturilor, reducerii costurilor, îmbunătăţirii performanţei şi al detectării şi prevenirii fraudelor. Fondată în 1968, SPSS are sediul în Chicago, Illinois.

Despre Romsym Data
Romsym Data este organizatorul evenimentului Business Intelligence Day, fiind distribuitor exclusiv SPSS şi distribuitor al produselor Business Objects în Romania. De asemenea, Romsym Data asigură consultanţă în implementarea soluţiilor de Business Intelligence, prin intermediul specialiştilor proprii, certificaţi internaţional.

Romsym Data este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii IT din România, oferind tehnologie de ultimă oră, produsă de lideri mondiali în: - soluţii de securitate (Symantec, Arkeia, GFI, Patron Global, Veritas), - managementul reţelelor (Alt-N Technologies, Vector, Tobit Software, Blue Coat) - DTP şi web design (Adobe, Macromedia, Xara, Strata) - managementul afacerilor (Business Objects, SPSS, Palisade, SumTotal, CorVu, i2) - softuri utilitare (ACD Systems, Realnetworks, WinZip, Install Shield Software, Realnetworks, Roxio, Total Commander) – dezvoltare şi soft ştiinţific (MathSoft, MathWorks, YesSoftware, Micro Focus) - sisteme open source (Red Hat şi soluţii de la LxPN).

De asemenea, Romsym Data oferă consultanţă şi training în domeniul IT prin intermediul unuia dintre cele mai moderne centre de profil din România - centrul ITtraining, predate de specialişti cu înaltă calificare, certificaţi internaţional.

Dintre clienţii Romsym Data menţionăm Alcatel, Automobile Dacia, Banc Post, Banca Românească, BCR Leasing, BRD, BAT, Electrica, Europharm, Excelent, Flanco, Interbrew, Ministerul Justiţiei, McDonald’s, Orange, Miro Bank, RATB, Raiffeisen Bank, Shell, Sindan, Ursus, SNCFR, Volksbank, Timken.

* NOTĂ PENTRU EDITORI

Thomas Jeandet este alături de echipa Business Objects de peste 7 ani. Şi-a început activitatea în cadrul departamentului de consultanţă al diviziei franceze de operaţiuni pentru implementarea soluţiilor de Business Intelligence, în principal pe baza SAP. În anul 2000 s-a alăturat departamentului de Pre-sales al diviziei franceze de operaţiuni pentru sprijinul vânzărilor în industria verticală şi a ocupat pentru doi ani poziţia de Technical Account Manager la TOTAL (cea mai mare companie din Franţa, cu o cifră de afaceri de peste 10 miliarde de euro). Din 2004, Thomas Jeandet s-a alăturat echipei Business Objects EEMEA, ca Regional Presales Manager pentru Europa de Est.

Comunicate new media Agency :

Vezi toate comunicatele companiei new media Agency.