Cum sa mediezi un conflict intre angajati?

BUCURESTI - 29 septembrie 2005

Comunicat tip General in Afaceri

Smartico Pro are plăcerea de a organiza seminarul „Medierea Managerială - Cum să mediezi un conflict între angajaţi” ce se va desfăşura în Bucureşti la hotelul Hilton între 11-12 octombrie 2005 şi va fi susţinut de prof. dr. Daniel Dana. În cadrul manifestării se vor pune instrumentele necesare medierii profesionale în mâinile managerilor pentru a construi relaţii mai bune la locul de muncă, pentru a îmbunătăţi performanţele, productivitatea, astfel evitând costurile inutile ale unui conflict la locul de muncă. Pentru mai multe informaţii şi înscrieri vă rugăm să ne contactaţi la tel/fax: 021.326.06.82 sau la adresa: Calea Călăraşilor, nr. 249, bl. 65, sc. 2, ap 62, sector 3, Bucureşti sau la email: office@training.com.ro, web:
www.training.com.ro .

Cum sa mediezi un conflict intre angajati?

Tendinţele actuale de diminuare a echipelor, a ierarhiilor şi responsabilităţile multiple fac să crească interdependenţa între anagajaţi. Majoritatea organizaţiilor nu îşi pregătesc personalul pentru a-şi putea negocia relaţiile de muncă. Acest seminar de mediere managerială a fost special proiectat pentru manageri, lideri de echipă şi reprezentanţi ai departamentulu de resurse umane. Cursul oferă un suport video care conţine 11 secvenţe prin care se evidenţiază etapele medierii pe parcursul a trei module.

Modulul 1: Cunoştinţe necesare
Stabilirea competenţelor

Construirea unei gândiri strategice cu privire la conflicte în locul unei reacţii imediate; crearea unei hărţi mentale pentru a folosi instrumentele de comunicare ce vor fi asimilate în timpul seminarului.

Modul 2: Conversaţii conflictuale finalizate cu succes
Medierea Unu la Unu: cum să rezolvi un conflict cu ceilalţi;

Învăţarea unei excelente metode de Mediere Unu la Unu pentru a conduce cu succes Conversaţii Conflictuale - competenţa bazată pe abilităţile căpătate din modulul Cunoştinţe Necesare. Dobândirea abilităţilor necesare va determina reducerea conflictelor dintre tine şi ceilalţi.

Modul 3: Medierea Managerială - cum să mediezi un conflict între alţii

Învăţarea unei metode puternice de comunicare precum Medierea Managerială pentru a-i putea ajuta pe alţii să-şi rezolve conflictele. Acest modul este dedicat supervizorilor, managerilor, liderilor de echipă şi departamentului de resurse umane.


„Medierea Managerială” este un program - seminar de instruire extrem de flexibil, care poate fi adaptat în funcţie de realităţile fiecărei companii. Iată câteva exemple de aplicaţii:
- Medierea conflictelor la locul de muncă;
- Medierea conflictelor de echipă;
- Cum să lucrezi în echipă;
- Aptitudini manageriale pentru membrii echipelor;
- Prevenirea violenţei la locul de muncă - unde această metodă se foloseşte cu un real succes;
- Leadership pentru lideri;
- Impactul reducerilor de personal.

Despre new media Agency

Despre Daniel Dana
Profesorul Daniel Dana este doctor în psihologie şi a fost pentru mai mulţi ani profesor de comportament organizaţional la Universitatea Hartford (Connecticut) Graduate School of Business şi la Universitatea Syracuse (Maxwell Schol).
În calitate de Preşedinte şi fondator al Mediation Training Institute prof. dr. Daniel Dana s-a dedicat cercetării metodelor de mediere a conflictelor. A fost invitat să conferenţieze la evenimente organizate pe şase continente şi este autorul a două cărţi de referinţă: Managing Differences şi Conflict Resolution: Mediation Tools for Everyday Worklife, publicată la editura McGraw-Hill.

Despre Smartico Pro
Smartico Pro este o companie care oferă servicii de training şi team building. Aplicând principiul companiei „Dezvoltăm Proactivitatea din Oameni” Smartico Pro oferă în zona conceptului de leadership cursuri de Management, Coaching, Managementul Conflictelor – Tehnici de Mediere, Dezvoltarea Echipei, Cultură Organizaţională şi Managementul Schimbării. Folosind metoda LIFO® de evaluare comportamentală, compania oferă instruire şi în: Tehnici de Vânzare, Tehnici de Vânzare Avansate, Comunicare, Analiză şi Evaluare Comportamentală.

Printre clienţii Smartico Pro se numără: KONICA MINOLTA, DOMENIA CREDIT, YORK Romania, ZENIT Imobiliare, Centrul Medical ROMAR, FIRST ADVERTISING AGENCY, INFODESIGN, VITACARE International, BUSINESS CONTACT.
Pentru mai multe informaţii:

Alin Zăinescu
newmedia Public Relations
Tel./Fax: 021 – 211 31 26
alin.zainescu@newmedia.com.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/new-media-agency/cum-sa-mediezi-un-conflict-intre-angajati1